به گزارش کیاپرس، متن كامل پيام دكتر فلاح به اين شرح است:

قهرماني غرور انگيز و مقتدرانه ي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان در مسابقات جام جهاني، موجب خشنودي و شعف فراوان مردم ايران اسلامي گرديد و غرور ملي را برانگيخت.
اين فتح ارزش مند كه در سايه توكل، تلاش و شايستگي غيورمردان سرزمين اسلامي ايران به دست آمد، استمرار پيروزي هاي با ارزشي ست كه جوانان برومند و لايق ايراني در ميدان هاي مختلف علمي، فرهنگي و ورزشي كسب مي نمايند.
حضور موثر 7 کشتی گیر و یک مربی مازندرانی در تیم ملی کشتی آزاد ایران و نقش بسزایشان در اين قهرمانی جانانه، مایه افتخار و خرسندی برای همه مردم ولایتمدار مازندران است.
اين افتخار و عنوان ارزشمند که موجب خوشحالی و رضايت رهبر فرزانه انقلاب ، ملت شریف ایران و همه مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید را به مردم مومن ايران اسلامي، مازندراني هاي عزيز و ورزش دوست، جامعه پرتلاش ورزشی به ویژه اين 7 كشتي گير و مربي مازندران و خانواده محترم ايشان، مسوولان محترم ورزش و جوانان كشور و استان، فدراسيون كشتي و هيات كشتي مازندران صمیمانه تبریک عرض نموده ، توفیقات روزافزون جوانان غیور ایرانی و بخصوص جوانان و ورزشکاران ولایتمدار و غیرتمند مازندرانی را در بالاترین عرصه های بین المللی آرزومندم.

اشتراک این خبر در :