یک مقام مسوول در موسسه نشر آثار امام:

کیا پرس به نقل از  ایرنا – مسوول برگزاری همایش های موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) از چاپ یک مجموعه 60 جلدی از آثار و نوشته های امام راحل در اوائل سال 93 خبر داد.

  به  حجت الاسلام و المسلمین ˈعلیرضا نخبهˈ روز سه شنبه درهمایش استانی بررسی فرمان 8 ماده ای حضرت امام (ره) و پیشبرد حقوق شهروندی که دردانشگاه پیام نور گنبدکاووس برگزار شد، گفت: در این مجموعه تمامی آثار و نوشته های امام راحل از آغاز نهضت تا زمان رحلت ایشان، آمده است.

وی، محافظت از نظرات فقهی، حقوقی، سیاسی، اجتماعی و … امام راحل را مهمترین وظایف موسسه تنظیم و نشر آثار ایشان دانست و گفت: این نظرات علاوه بر چاپ در کتاب، در قالب برگزاری همایش های داخلی و بین المللی نیز تبیین می شود.

حجت الاسلام نخبه، با اشاره به فرمان 8 ماده ای حضرت امام خمینی (ره) درخصوص رعایت حقوق شهروندی در 24 آذر 1361، اضافه کرد: امام راحل از آغاز نهضت خود تا یک ماه قبل از رحلت، همواره بر رعایت کامل حقوق شهروندی اهتمام ویژه ای داشت.

وی همچنین از برگزاری همایش های مختلف تبیین ابعاد مختلف فرمان 8 ماده ای امام در استان های مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد: همایش بین المللی تبیین این فرمان نیز در آذر سال 93برگزار خواهد شد.

دراین همایش آیت الله ˈسیدعبدالهادی حسینی شاهرودی ˈ نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و نیز دو تن از استاتید حوزه و دانشگاه ازشهرهای ˈقمˈ و ˈگرگانˈ نیز به تبیین بخش هایی از فرمان 8 ماده ای حضرت امام پرداختند.

اشتراک این خبر در :