شهروندان کلاردشت با بهره برداری از دهمین ایستگاه فرستنده دیجیتال از این به بعد بهتر تصاویر شبکه استانی را دریافت می کنند .
کیاپرس به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان  دهمین ایستگاه فرستنده امواج دیجیتال شبکه تبرستان در کلاردشت بهره برداری شد .01

مدیر کل شبکه تبرستان با بیان اینکه صدا و سیمای استان آنچه را که انجام داد وظیفه ذاتی خود می داند گفت : سیاست رسانه ملی بهره مندی شهروندان از برنامه های صدا و سیما است .

حمیدی هزینه اجرای این طرح را 210 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد امید داریم با بازتاب ظرفیت های نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به برف اخیر در مازندران به ویژه مشکلات ایجاد شده در منطقه غرب این استان از تلاش های شبکه تبرستان در پوشش خبرها و مشکلات مردم تشکر کرد .

منطقه گامی مناسب در توسعه هر چه بهتر کلاردشت و استان برداریم .

احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس  گفت : با پوشش مناسب و به موقع مشکلات و معاون رئیس جمهور و چند وزیر به این استان سفر کردند .

او افزود : جمع نمایندگان مازندران از کارکرد شبکه تبرستان راضی اند .

فرماندار کلاردشت در آیین بهره برداری از این ایستگاه با بیان اینکه یکی از گلایه ها شهروندان کلاردشتی کیفیت پایین تصاویر به ویژه در شرایط نامناسب آب و هوایی است گفت : با فعالیت این ایستگاه شهروندان تصاویر با کیفیت را دریافت خواهند کرد .

گفتنی است شهرستان کوهستانی کلاردشت بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد و در حدود یکسال است که از بخش به شهرستان ارتقا یافته است این شهرستان دارای ظرفیت قابل توجه گردشگری است .

اشتراک این خبر در :