دامادي: کجا بحران حل شده است؟کیا پرس: این بحران مدیر می‌خواهد و لازم نیست با این سوءمدیریت‌ها و ناپختگی در رفتار تلاش دیگر نیروهای صدیق را بی‌اثر و بهداشت روانی مازندران را تهدید کنید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت، سپاه و مسئولینی که به وضعیت برف‌زدگان شمال کشور رسیدگی کرده‌اند گفت: بحران این منطقه هنوز تمام نشده است.

ک نقل از خانه ملت، محمد دامادی در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه) مجلس اظهارداشت: پنج روز است که از آغاز بحران برف گذشته است، بحرانی که به بحران سفید مشهور شده البته خوشبختانه طی چند ساعت اخیر آب، برق و گاز در مناطق بحرانی وصل شده و روند بازگشایی معابر هر چند به کندی اما در حال انجام است که جا دارد در این جا از سپاه، دولت و سردار شاه‌چراغی که از نخستین ساعات شروع برف به صحنه آمده‌اند، فرشتگان نجات در هلال احمر مازندران،‌دکتر ربیع‌فلاح استاندار مازندران، مسئولین استان و همه کسانی که تعهد مسئولانه خود را برای حل بحران نشان داده‌اند تشکر کنم.

دامادي: کجا بحران حل شده است؟وی همچنین گفت: عده‌ای در همین چند ساعت اخیر مصاحبه کرده‌اند و از حل مشکلات گفته‌اند. باید به آنها یادآور شوم که خیر، بحران حل نشده است. همین الان کودکان بسیاری با مشکلات سرمازدگی و عدم دسترسی به پزشک و دارو روبرو هستند. راه‌های ارتباطی روستاها به شهرها خصوصا تنکابن و رامسر هنوز باز نشده است.
کیا پرس به نقل از خانه ملت نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه 50 روستای رامسر با جمعیت نزدیک به 8 هزار نفر در محاصره برف قرار دارند، اضافه کرد: بیش از هزار واحد دامی فروریخته است و رقم خسارات همچنان معلوم نیست. سقف برخی از مدارس ریخته؛ در این شرایط کجا بحران حل شده است؟

دامادی تاکید کرد: قحطی گاز در غرب مازندران اتفاق افتاده، اما در شهرهای آمل و برخی نقاط قائمشهر و مرکز استان مازندران، بهشهر، نکا و ساری باز شده و مدام این احتمال را تکرار می‌کنند که احتمال قحطی گاز در استان وجود دارد.

وی متذکر شد: این بحران مدیر می‌خواهد و لازم نیست با این سوءمدیریت‌ها و ناپختگی در رفتار تلاش دیگر نیروهای صدیق را بی‌اثر و بهداشت روانی مازندران را تهدید کنید.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد رئیس جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تذکر دامادی گفت: خوشبختانه در بحران اخیر خدمات ارزشمندی از سوی دستگاه‌های انتظامی، نظامی،سپاه پاسداران، ارتش، هلال‌احمر، وزارت راه و وزارت نیرو انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه گاز در بسیاری از مناطق وصل شده است و خوشبختانه قطع گاز در منازل نداشتیم. شهروندان عزیز نیز تلاش کنند تا با مدیریت مطلب امکان گازرسانی به تمام هموطنان فراهم شود.

رئیس جلسه علنی امروز مجلس همچنین با اشاره به جلسات متعدد امروز نمایندگان شمال کشور برای حل مشکلات این مناطق، گفت: این عزیزان نیز که به علت بودجه و بررسی آن امکان حضور در مناطق بحرانی را نداشتند تلاش فوق‌العاده‌ای به همین منظور از خود نشان دادند. ما از آنان تشکر می‌کنیم.

 

اشتراک این خبر در :