روابط عمومی بیمارستانی امام خمینی (ره)، در واکنش به مباحث مطرح در خصوص فوت دکتر رسول قادری دستیار ارتوپدی این مجتمع به دلیل کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسا، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کیاپرس و بنابر اعلام وبدا، در متن این بیانیه آمده است: «ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر رسول قادری دستیار معزز ارتوپدی این مجتمع، به خانواده آن عزیز از دست رفته و جامعه پزشکی کشور، به آگاهی می‌رساند درگذشت مرحوم دکتر قادری در زمان مرخصی و در شهرستان محل اقامت خانوادگی ایشان رخ داده است. آخرین کشیک و حضور ایشان نیز در بیمارستان دوشنبه ۱۳/‏۳/‏۹۸ بوده؛ در حالیکه تاریخ درگذشت ایشان ۱۶/‏۳/‏۹۸ می‌باشد. لذا اخبار منتشر شده در خصوص درگذشت ایشان حین کشیک و در نتیجه کشیک‌های سخت و طاقت فرسای اعمال شده صحت ندارد.

روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی فرصت را مغتنم دانسته اعلام می‌دارد، اگر چه قبولی و تحصیل در رشته‌ی پزشکی و به خصوص دوره‌های تخصص نیازمند تلاش‌های مجدانه و مطالعه و کوشش بسیار است؛ اما برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده مطابق با کوریکولوم های آموزشی تدوین شده و مطابق با شرایط آموزشی و درمانی دانشگاه است.

در پایان یاد و خاطره تلاش‌های بی‌شائبه دکتر رسول قادری، پزشک فرهیخته، مهربان و اخلاق مدار و خدمت رسانی صادقانه ایشان به بیماران این مجتمع بیمارستانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم روح بلند آن عزیز سفرکرده غریق آرامش و رضوان الهی باشد.»

اشتراک این خبر در :