دریافت ۱۸۷۰ مورد شکایات صنفی در مازندران

image_pdfimage_print

کیاپرس: ۱۸۷۰ مورد شکایت از طریق سامانه ۱۲۴، چهار ماه نخست امسال در مازندران دریافت شد.

محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: از ۱۸۷۰ مورد گزارش دریافتی، ۲۷۵ مورد گزارشات به صورت حضوری اعلام شد.

وی گفت: ۸۵ درصد گزارشات دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴، رسیدگی شده و منجر به کشف ۸۴۰ مورد تخلف گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیشترین شکایات دریافتی مردم را مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت نام برد.

محمدپور عمران گفت: خواروبار، غذا‌های رستورانی و قهوه خانه ای، انواع نان، میوه و سبزی، پوشاک، مرغ و لوازم خانگی بیشترین سهم گزارشات مردمی را به خود اختصاص داده است.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.yjc

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo