افتتاح سامانه متمرکز ۱۲۲ در ساری
کیاپرس: مدیر سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفاشهری مازندران از راه اندازی سامانه متمرکز ۱۲۲ در ساری خبر داد.
به گزارش کیاپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفاشهری مازندران از راه اندازی سامانه متمرکز ۱۲۲ در ساری خبر داد.
محمود طالبی افزود: نرم افزارهای لازم برای ارتقاء و متمرکز نمودن سامانه خریداری شده در هفته آینده نصب می شود.
وی، با بیان اینکه این سامانه با حضور ۱۰ کارشناس قابلیت تماس همزمان ۳۰ مشترک را دارد، افزود: با راه اندازی این سامانه زمان رفع اتفاقات گزارش شده کاهش می یابد.
مدیر سامانه ۱۲۲ آبفاشهری مازندران ادامه داد: بعد از تماس مشترک، از طریق نرم افزار و به صورت برخط گزارش اتفاق رخ داده به مسوول واحد اتفاقات امور مربوطه اعلام می شود و کارکنان اتفاقات نسبت به رفع اتفاق گزارش شده اقدام می نمایند.
طالبی ادامه داد: از طریق دستگاه GPS نصب شده بر روی خودورهای اتفاقات ، زمان اعزام اکیپ فنی برای رفع اتفاق قابل مشاهده می باشد.
وی، با اشاره به اینکه سعی می کنیم جزو استانهایی باشیم که در کوتاه ترین زمان ، خدمات مناسبی ارایه دهیم و نسبت به رفع اتفاقات اقدام نماییم، تصریح کرد: از طریق سامانه ۱۲۲ می توان خدمات غیر حضوری را نیز به مردم ارایه نمود.
مدیرسامانه ۱۲۲ خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این سامانه تا نیمه اول سال جاری در ساری افتتاح شود.