کیا پرس :استاندار مازندران در جمع گزينشگران:نقش گزينشگران در ارتقاء سلامت اداری بسيار مهم است
نقش گزينشگران در ارتقاء سلامت اداری بسيار مهم استاستاندار مازندران فرا رسيدن 15 ديماه سالروز صدور فرمان تاريخي رهبر كبير انقلاب اسلامي در رابطه با گزينش را تبريك گفت و تصريح نمود: پيام حضرت امام خميني (ره) در مورد گزينش فصل الخطاب ما در زمينه گزينش است و همه گزينشگران بايد در انجام اين مسئوليت مهم و اساسي به اصول مطرح شده در فرمان تاريخي حضرت امام(ره) در مورد گزينش توجه كنند.
  ربيع فلاح جلودار در جمع گزينشگران استان تاكيد كرد : مردم عزيز ما در 24 خرداد 92 با حضور در پاي صندوقهاي راي دست به گزينش زدند و رئيس جمهورشان را انتخاب كردند و امروز هم ما بايد سياستها و نگرشهاي دولت تدبير و اميد را محقق كنيم هر چند جريان حزبي و جناحي نبايد در گزينش ها دخالت داده شود.
مقام عالي استان در ادامه با اشاره به اهميت و جايگاه نيروي انساني متعهد و دلسوز به عنوان سرمايه اساسي سازمانها و دستگاهها ، اصولي كه بايد گزينشگران مراعات نمايند را برشمرد و گفت : گزينشگران بايد از اعمال سلایق شخصی در انتخاب افراد پرهيز كرده و عدل و انصاف را سرلوحه قضاوت خود قرار دهند و در اين مسير نگاه عادلانه و پرهیز از افراط و تفریط در گزینش بسيار مهم است .
ربيع فلاح بر رعایت اصل شایسته‎سالاری و حفظ آبرو، امانتداری و صیانت از افراد تاكيد كرد و گفت : نقش گزينشگران در جذب نيروي كارآمد و صالح و ارتقاء سلامت اداری بسيار مهم است.
استاندار مازندران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد رسالت گزينش گفت : همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند گزينشگران بايد در گزينش اشخاص خدا را در نظر بگيرندوگزينش ها بايد هوشمندانه، عالمانه و دقيق باشد.
وي در پايان حمايت و پشتيباني استانداري مازندران را از مديران گزينش اعلام نمود


“>نقش گزينشگران در ارتقاء سلامت اداری بسيار مهم است
“>نقش گزينشگران در ارتقاء سلامت اداری بسيار مهم است

اشتراک این خبر در :