به صدا در آمدن زنگ خدمات به مسافران نوروزی در مازندران

کیاپرس – ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران از صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت خود را آغاز کرد تا ساماندهی و ارائه خدمات به مسافران را ساماندهی و برنامه ریزی بکنند .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر استان از امروز فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۱۴ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت .
مهران حسنی به تعداد ۱۲ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اشاره کرد و افزود : ترافیک و ایمنی – امداد و نجات – بهداشت ، درمان و محیط زیست – اسکان ، پذیرایی و تبلیغات – اطلاع رسانی – فرهنگی – حمل و نقل – بازرسی – نظارت و تنظیم بازار – شهرداری ها – دهیاری ها کمیته های این ستاد تاثیر گذار بر روند ساماندهی خدماتدهی به مسافران است .
وی ادامه داد : هر یک از دستگاه های اجرایی مازندران براساس نوع فعالیت حوزه کاری از ۱۲ تا ۲۵ نفر عضو این کمیته ها هستند .
معاون گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر از هشت و ۳۰ دقیقه هر روز فعالیت خود را آغاز می کند و این فعالیت تا ساعت ۱۸ نیز ادامه دارد .
وی از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با عنوان نبض ساماندهی و برنامه ریزی برای خدمات به مسافران نوروزی نام برد و افزود : بازرسی ها و نظارت های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی ، خدماتی و اقامتی به این ستاد گزارش داده می شود تا در صورت وجود نقص و کمبود احتمالی به سرعت برطرف شود .
به گفته حسنی مسافران نیز می توانند با شماره ۰۹۶۲۹ سامانه ملی اطلاع رسانی مسائل و مشکلات خود را گزارش و پیگیری بکنند .
حدود ۱۲ میلیون نفر شب اقامت مسافران در مازندران در نوروز سال ۹۵ ثبت شد .ایرنا