به صدا در آمدن زنگ خدمات به مسافران نوروزی در مازندران

image_pdfimage_print

کیاپرس – ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران از صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت خود را آغاز کرد تا ساماندهی و ارائه خدمات به مسافران را ساماندهی و برنامه ریزی بکنند .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر استان از امروز فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۱۴ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت .
مهران حسنی به تعداد ۱۲ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اشاره کرد و افزود : ترافیک و ایمنی – امداد و نجات – بهداشت ، درمان و محیط زیست – اسکان ، پذیرایی و تبلیغات – اطلاع رسانی – فرهنگی – حمل و نقل – بازرسی – نظارت و تنظیم بازار – شهرداری ها – دهیاری ها کمیته های این ستاد تاثیر گذار بر روند ساماندهی خدماتدهی به مسافران است .
وی ادامه داد : هر یک از دستگاه های اجرایی مازندران براساس نوع فعالیت حوزه کاری از ۱۲ تا ۲۵ نفر عضو این کمیته ها هستند .
معاون گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر از هشت و ۳۰ دقیقه هر روز فعالیت خود را آغاز می کند و این فعالیت تا ساعت ۱۸ نیز ادامه دارد .
وی از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با عنوان نبض ساماندهی و برنامه ریزی برای خدمات به مسافران نوروزی نام برد و افزود : بازرسی ها و نظارت های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی ، خدماتی و اقامتی به این ستاد گزارش داده می شود تا در صورت وجود نقص و کمبود احتمالی به سرعت برطرف شود .
به گفته حسنی مسافران نیز می توانند با شماره ۰۹۶۲۹ سامانه ملی اطلاع رسانی مسائل و مشکلات خود را گزارش و پیگیری بکنند .
حدود ۱۲ میلیون نفر شب اقامت مسافران در مازندران در نوروز سال ۹۵ ثبت شد .ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo