عدم آگاهی نشریات مازندران از میزان مخاطبان

image_pdfimage_print

کیاپرس-سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مدیران نشریات از میزان مخاطبان رسانه خود اطلاع ندارند که این امر موجب تاسف است.

عماد محمودی  با بیان اینکه از ۶ بهمن که همزمان با حماسه تاریخ ساز آمل بود برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران آغاز شد، اظهار کرد: بیش از هزار برنامه فرهنگی در سطح دستگاه های اجرایی شد.

وی تصریح کرد:هم زمان با دهه فجر، کمیته های تخصصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیش از ۵ هزار برنامه در سطح شهرستان ها برگزار کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: در سطح روستاهای مازندران برنامه هایی مانند تجلیل از کارکنان نمونه، المپیاد ورزشی و نخبگان برگزار شد.

محمودی با اشاره به برگزاری جشن مردمی با همکاری اداره کل صداو سیما مازندران، گفت: مجریان صداوسیما همراه با کاروان انقلاب در ۸ شهر استان حضور یافتند و این جشن را در میان مردم برگزار کردند.

وی تصریح کرد: در روز ۱۲فروردین سال ۱۳۹۶که همزمان با روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران است با همکاری مردم و شهرداری برنامه های متنوعی در پارک ها برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصت مناسبی برای بازدید مردم ایجاد کرده است، اظهار کرد: با حضور در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری زمینه آشنایی با برخی نشریه‌ها فراهم می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه برخی نشریات مکتوب بر روی گیشه مطبوعاتی ها وجود ندارد، اظهار کرد: مدیران نشریات از میزان مخاطبان رسانه خود اطلاع ندارند که این امر موجب تاسف است.

وی افزود: مدیران رسانه باید نسبت به جذب خواننده پویا و فعال باشند و با ورود به بخش های مختلف به صورت تخصصی، علاقمندان را نسبت به حوزه مورد نظر آگاه کنند.ایسنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo