خبرگزاری فارس: جاده هراز پاک‌سازی شد


معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: جاده هراز که روز گذشته در اثر ریزش کوه مسدود شده بود پس از دو ساعت باز و گل و لای ناشی از ریزش کوه پاک‌سازی شد.

 

وی با اشاره به حضور استاندار مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه در اداره‌کل گردشگری مازندران آغاز به کار کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه از ابتدای تشکیل ستاد، همکاران ما از دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر در این مکان حضور یافتند، تصریح کرد:‌ در این باره مقرر شد بعد از تمام شدن سال ۱۳۹۳ از ابتدای روز سال ۹۴ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر ۱۲ فروردین در کمیته خدمات سفر حضور یابند.

نبیان با اشاره به اینکه در دو روز گذشته بالغ بر ۷۶۰ هزار نفر اقامت در مازندران داشتیم، ادامه داد: همه همکاران ما در شهرداری‌ها، کمیته فرهنگی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، خدمات بهداشتی و … مشغول به خدمت هستند.

این مسئول با بیان اینکه دیروز عصر محور هراز به علت بارندگی دو ساعت دچار چالش شده بود و ریزش گل و لای داشتیم، افزود: چون از گذشته تمهیدات را لحاظ کرده بودیم ظرف مدت دو ساعت این محور پاک‌سازی شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار مازندران در ساماندهی محور سوادکوه، اظهار داشت: بخش اعظمی از این پروژه در دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده و تردد در این مسیر جاری است.

 

اشتراک این خبر در :