ساری – شهردار ساری، با اشاره به زیباسازی حاشیه رود تجن، ساخت اسکله را از جمله برنامه ها در پارک بوستان بیان کرد.

به گزارش کیاپرس، مهدی عبوری بعد از ظهر شنبه در بازدید از پارک بوستان با تاكيد بر ضرورت بازآرايي كامل اين بوستان گفت: علاوه بر زيباسازي، تغيير مبلمان و جابجايي وسايل بازي كودكان آنچه كه در اين بازسازي از اهميت بالايي برخوردار است، مناسب سازي بوستان براي قشر آسيب پذیر جامعه است، به همين دليل هيچ پله اي در بوستان و حتي حد فاصل پاركينگ و ديگر نقاط آن مورد استفاده قرار نمي گيرد و در تمام نقاط غير همسطح از رمپ بهره گيري مي شود.

وي با اشاره به اينكه در بازسازي بوستان حتي فضاي سبز هم تغييرات عمده اي پيدا خواهد كرد، زيباسازي حاشيه رود تجن را مورد توجه قرار داد و افزود : در اين سمت رود نيز مانند سمت مقابل كه پارك ملل است فضاي زيبايي براي استفاده خانواده ها ايجاد مي شود كه احداث اسكله از آن جمله است.

عبوري آنگاه بر لزوم اجراي سريع اين پروژه تاكيد و خاطرنشان کرد: چون از هفته آخر اسفندماه سفرهاي نوروزي آغاز مي شود همه سعي و تلاش ما آن است كه بازسازي پارك قائم كه موجب زيبايي خيره كننده آن خواهد شد به اتمام برسد تا در تعطيلات نوروزي مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار بگيرد.

محمد مدينه نايب رئيس شوراي شهر نيز با تاييد اين اقدام آنرا يك ضرورت حتمي دانست و گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان و بويژه مسافران از بوستان قائم بازسازي آن يك نياز فوري و ضروري است.

وي ضمن اظهار اميدواري براي اتمام پروژه تا قبل از پايان سال درباره لزوم ايجاد تحولات اساسي در فضاي سبز بوستان قائم افزود : انتظار آن است كه در اين تغيير و تحولات از درختان بومي مانند نارنج نيز استفاده شود.

خوئي طراح بوستان جديد قائم نيز افزود: با توجه به نياز مبرم قشر آسیب پذیر به فضاي سبز تلاش مي كنيم ضمن حفظ زيبايي آن، فضايي ايجاد شود كه معلولان براحتي از تجهيزات بوستان بهره بگيرند.

وی گفت: بوستان قائم در ساختار جديد از پاركينگ بزرگي برخوردار شده و يك ورودي زيبا با بهره از معماري بومي براي بوستان احداث مي شود.

اشتراک این خبر در :