علیرضا یونسي در جلسه ستاد استانی هفته وقف مازندران که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه آثار و برکات وقف باید بیش از گذشته به مردم معرفی شود، بیان داشت: همه انسان‌ها می‌خواهند مورد توجه خداوند قرار بگیرند و یکی از راه‌های مورد توجه قرار گرفتن نزد خداوند همین مسئله وقف است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه وقف دارای آثار و برکات بیشماری برای جامعه است، افزود: یکی از برجسته‌ترین کارهای نیک، وقف کردن اموال خود است.

یونسی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند وقف‌های جدید است، بیان داشت: منتشر کردن دستورات خداوند در جامعه یکی از کارهای نیک و خداپسندانه است که انسان با وقف می‌تواند خداوند را خشنود کند.

وی به وجود امامزادگان و موقوفات متعدد در مازندران اشاره کرد و گفت: مردم علوی و ولایت‌مدار مازندران ارادت خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان دادند و میزبان امامزادگان متعددی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه نخستین حکومت شیعی در مازندران برپا شد، ادامه داد: مردم مازندران عاشق اهل بیت هستند که حدود 70 درصد موقوفات مازندران با نیت عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) گواه این مسئله است.

یونسی با بیان اینکه مازندران در کمک به بازسازی عتبات عالیات رتبه نخست کشور را کسب کرد، اظهار داشت: باید ارزش و فضیلت سنت حسنه و ماندگار وقف را از سوی رسانه‌ها به مردم و جامعه معرفی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در پایان یادآور شد: از گذشته تاکنون وقف سبب رشد و گسترش اندیشه، علم و معرفت در جامعه شد و حتی دانشگاهیان و حوزه‌ها از نعمت عظیم وقف بهره‌مند شدند

اشتراک این خبر در :