معاون عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت : چهار بانده کردن محور سوادکوه تا پایان سال 93 به اتمام می رسد.

علی نبیان  یکی از دغدغه های اصلی مردم استان را مربوط به راه های مواصلاتی عنوان کرد و افزود : تعریض محور سوادکوه، هراز و کندوان و مسیرهای داخل شهری از دغدغه های اصلی مردم و مسوولان است.

وی با اشاره به اینکه ساری پیشانی مازندران است و مردم ، استان مازندران را با این شهرستان می شناسند ، بیان کرد : همه ما تعهد داریم مرکز استان را در خور مردم ولایت مدار این خطه نشان دهیم.

نبییان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور نمایندگان و وزیر راه در مورد وضعیت راه های استان ، گفت : مقرر شد تخصیص اعتبارات حوزه راه های مازندران به 100 درصد برسد.

وی ایجاد کمربندی جدید را حق اصلی مردم ساری عنوان کرد و افزود : باید برای مردم مرکز استان کمربندی جدیدی راه اندازی و همچنین کمربندی های نیمه کاره را تکمیل کنیم.

معاون استاندار مازندران وضعیت محور ساری – خزر آباد را یکی دیگر از نگرانی های مردم ساری عنوان کرد و گفت : عزیزان زیادی در این محور جان خود را از دست دادند که ایجاد سه دور برگردان در این مسیر مصوب شد که در حال انجام است.

وی افزود : تکمیل چهار بانده کردن محور هراز نیز تا پایان سال 94 اجرایی می شود.

نبییان با تاکید بر اینکه مرکز استان باید در بحث اعتبارات و رفع مشکلات و معضلات دیده شود ، بیان کرد: ساری به عنوان مرکز مازندران باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد مردم مازندران در روستاها زندگی می کنند ، گفت : باید برنامه ریزی کنیم تا امکانات در روستاها به روز شده و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری به عمل آوریم.

او با بیان اینکه ما از مردم هستیم و تلاش و کوشش ما برای مردم است ، افزود : ما منتخب مردم هستیم و باید تلاش کنیم گوشه ای از تلاش های آنها را جبران کنیم

اشتراک این خبر در :