خبرگزاری فارس: بدهی‌های شهرداری دابودشت به کتابخانه‌های عمومی پرداخت می‌شود

شهردار دابودشت مازندران در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید این شهرستان  گفت: سعی داریم تا پایان سال‌جاری همه بدهی‌های این شهرداری به اداره کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کنیم.

حسن یحیی‌پور  اظهار داشت: کتابخوانی یکی از مسائل مهم در هر جامعه‌ای است که باید در کشورمان بیشتر نسل جوان و مردم را به سمت کتاب سوق دهیم.

وی افزود: باید در زمینه کتابخوانی افراد کتاب‌خوان تشویق شده و دیگر افراد جامعه به این امر مهم سوق داده شوند.

یحیی‌پور گفت: شهرداری دابودشت مازندران آمادگی دارد تا از 10 نفر از برترین کتاب‌خوانان این شهر که بالاترین امانت کتاب داشتند را در مراسم قدردانی کند.

شهردار دابودشت با ابراز اینکه باید در هفته کتاب‌خوانی برنامه‌های مدون و کارآمدی برای جذب بیشتر مردم و نسل جوان به کتاب‌خوانی و روی آوردن به کتابخانه‌ها در نظر گرفت، تصریح کرد: هم‌اکنون حدود هشت سال از تاسیس شهر دابودشت می‌گذرد و از بدو تاسیس این شهر تاکنون بیش از 200 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بدهی داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه در اولویت امور این شهرداری رسیدگی به گردش‌های جاری جای داشته و پرداخت مازاد گردش‌ها در اولویت بعدی جای دارد، گفت: تاکنون 100 میلیون ریال از این بدهی‌ها پرداخت شده و طی چند روز آینده نیز 20 میلیون دیگر از این بدهی پرداخت می‌شود.

یحیی‌پور یادآور شد: سعی داریم تا پایان سال جاری همه بدهی‌های این شهرداری به اداره کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کنیم.

اشتراک این خبر در :