خبرگزاری فارس: تجلیل از حضور اقشار مختلف در نخستین سالگرد درگذشت «جابر معافی»

خانواده مرحوم جابر معافی، در پیامی از احساس همدردی و شرکت اقشار مختلف در مراسم نخستین سالگرد درگذشت آن خبرنگار مجاهد، قدردانی کرد.
خبرگزاری فارس: تجلیل از حضور اقشار مختلف در نخستین سالگرد درگذشت «جابر معافی»

31 شهریورماه 92 در صبحی که می‌رفت تا سوژه‌هایی از استقامت مردان راست‌قامت سرزمین علویان با قلم جابر معافی بر روی خروجی خبرگزاری فارس مازندران قرار گیرد؛ اما تقدیر جور دیگری رقم خورد تا جابر رسانه‌های مازندران تمام سوژه‌ها را به خود معطوف کند.

درگذشت ناگهانی آن خبرنگار مجاهد اکنون که یک‌سال از رفتنش می‌گذرد هنوز هم در باورها نمی‌گنجد و پذیرش این حادثه که نامش را جز تقدیر نمی‌توان گذاشت؛ بسیار سخت است.

اما در این میان باید خدا را شاکر بود که روزگاری هر چند اندک را در کنار شخصیتی ممتاز و جهادی در عرصه اطلاع‌رسانی، گذراندیم و از او قدم گرفتن و قلم زدن آموختیم.

در روزهای گذشته شاهد حضور مسئولان، فعالان حوزه خبر و دوستان و آشنایان مرحوم جابر معافی در مراسم‌های مختلف بودیم که هر کدام‌شان به نوعی علاقه و ارادت خود به آن مرد خستگی‌ناپذیر عرصه خبر را ابراز کردند، همین‌ حضور قابل تقدیر، خانواده آن فقید سعید را بر آن داشت تا در پیامی از این همه احساسات پاک، تقدیر کنند.

متن پیام خانواده مرحوم معافی به این شرح است:

تقدیر چنین بود تا «جابر» عزیزمان در جوانی اما با کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ و عشق به میهن و مردمانش، به دیدار معبود بشتابد.

رفتن او در حالی که امیدهای زیادی برای آینده داشت و باورش برای ما بسیار سخت و سنگین است ولی جای بسی تقدیر دارد که دوستان و همسنگرانش ما را تنها نگذاشتند و پابه‌پای ما و حتی جلوتر از ما یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

به این وسیله از تمام مسئولان استانی به‌ویژه استاندار مازندران و معاونان ایشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران به دلیل هماهنگی و شرکت در برنامه‌های مختلف ستاد ارتحال مرحوم معافی قدردانی می‌شود.

همچنین از حضور خالصانه و متعهدانه سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و حسن کربلایی دبیر گروه استان‌های خبرگزاری فارس، اسدالهی مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری فارس و هیئت همراه در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد مرحوم جابر معافی و تجلیل از خانواده آن مرحوم همراه با حضور بر مزار آن عزیز سفر کرده، قدردانی می‌شود.

مراتب سپاس خود را نیز از همراهی خبرنگاران و مدیران فهیم رسانه‌های مختلف استان و همه دوستان و آشنایانی که در نخستین سالگرد مرحوم جابر معافی مشارکت و همراهی داشتند، اعلام می‌داریم.

همچنین از زحمات بی‌دریغ بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیما و مهدی محمدی مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، رسول ساجدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه ایران، مسئولان اتاق بازرگانی و از اعضای «ستاد ارتحال مرحوم جابر معافی» آقایان فرامرز درخشنده، عباس زارع، عباس رمدانی، اسحاق پاک‌نیا، حسین مرتضوی، عباس مهدوی، سید علی علوی، اسماعیل یعقوبی، حسین احمدی و حسین قربانی قدردانی ‌می‌شود.

همچنین تشکر و سپاس خود را از همکاری و تلاش صمیمانه علی‌اصغر قاسمیان مدیرکل پست استان و فرج‌الله ملکی مدیرکل ثبت احوال استان مازندران و همکارانشان در رونمایی از تمبر یادبود و اسناد هویتی مرحوم جابر معافی، اعلام می‌داریم.

بی‌شک حضور شما که نشانه عشق و سپاس از زحمات چندین ساله آن فقید سعید در عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه است، در واقع پاسداشت «ن و القلم و ما یسطرون» است و جای بسی ستایش و احترام دارد.

از خداوند منان برای همه شما عزیزان و سروران، آرزوی توفیق و طول عمر با عزت را مسئلت داریم.

با سپاس فراوان – خانواده مرحوم جابر معافی

اشتراک این خبر در :