در آستانه سال تحصیلی 94-93 و بازگشایی مدارس پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و دکتر فلاح جلودار، استاندار مازندران منتشر شده است.

متن کامل این پیام بدین شرح است :

مهم ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت بعنوان زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی، تربیت نسل های متفکر، مستقل، پرسشگر، خلاق و در عین حال متخلق به آداب و ارزش های اسلامی است وبی تردید؛ آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین و فعال ترین نهادهای اجتماعی است که جامعه را به سوی سرچشمه های اعتلا، پیشرفت و بالندگی رهنمون می سازد و درحقیقت ماه مهردر هر سال، مطلعِ و مبداء آغازی شورانگیز در فضای جامعه است.

این جانبان،بازگشایی پر شور و با شکوه مدارس استان را، به معلمان فرهیخته ، دانش آموزان و رهپویان عزیز و اولیای گرانقدر دانش آموزان تبریک می گوییم و امیدواریم؛ فضای مدارس ما در سال تحصیلی جدید و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )، به اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، به کانون پویایی و نشاط علمی و عرصه ای برای تلاش در راستای سازندگی کشور تبدیل شود .

در این روزهای خجسته که ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی، گام در راه آینده ای بزرگ با چشم اندازهای متعالی علم و معنویت نهاده است، از معلمان و دانش آموزان عزیز انتظار میرود با اتکال به خداوند سبحان و تاسی از آموزه های الهی و پیروی از منویات راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )، فضای مدارس و کلاس های علم آموزی را با همت و تلاش جهادی خود سرشار از شور و نشاط علمی کنند .

همچنین خانواده ها و اولیای ارجمند و گرامی دانش آموزان که همواره همراه و یاری رسان نظام آموزش و پرورش در ارایه خدمات شایسته به فرزندان خود بوده اند، بستر خانه و خانواده را برای دانش آموزان عزیز در پیمودن این مسیر درخشان و بزرگ تمهید نمایند و در اداره امور مدرسه چونان همیشه یاری گر معلمان و مدیران محترم باشند.

در پایان، ضمن قدردانی از تلاش همه خدمتگزاران تعلیم و تربیت ، توفیق نظام آموزشی را با کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی و تحقق برنامه ها و سیاست های تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آستان حضرت حق، جل و جلاله مسالت داریم.

اشتراک این خبر در :