خبرگزاری فارس: خودکفایی تامین ادوات نظامی مورد نیاز کشور ستودنی است

استاندار مازندران در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلامی در دفاع مقدس، تاکید کرد: نقش مردم مازندران در دفاع مقدس با تقدیم 10 هزار و 400 شهید غیر قابل وصف است.

به گزارش کیاپرس،  ربیع فلاح جلودار   با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام و تقدیم بیش از 200 هزار شهید برای حفظ کیان اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حالی در دوران دفاع مقدس سربلند و پیروز شد که انقلاب نوپایی بود.

وی  با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم دشمن برای جلوگیری از تشکیل انقلاب اسلامی ایران، به حمله نظامی صدام به کشور اشاره کرد و گفت: صدام به سرسپرده‌گی آمریکا با خیال خام تسخیر هشت روزه کشور به مرزهای ایران اسلامی حمله کرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: مردم با تمام قوا و با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به خوبی ایستادگی کردند و افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی با رهبری امام‌خمینی در جهان رقم زدند.

این مسئول به توانمندی کشور ما و دست‌یابی نیروهای نظامی کشور به پیشرفته‌ترین سلاح‌های دنیا، افزود: نیروهای نظامی ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان نیروی نظامی آرمان خواه در فراتر از مرزهای آسیا و در اقصی نقاط جهان شهرت دارد.

استاندار مازندران ادامه داد: نیروی نظامی کشور در تولید ادوات نظامی به خودکفایی قابل وصفی رسید و همه ادوات جنگی مورد نیاز در داخل کشور و باهمت جهادی فرزندان این مرز و بوم تهیه می‌شود.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی و همتی که در زمینه به مقصود رساندن این طرح در کشور به وجود آمد گفت: همه باید تلاش کنیم که طرح اقتصاد مقاومتی که منجر به شکوفایی اقتصاد و فرهنگ در کشور می‌شود به ثمر برسد.

اشتراک این خبر در :