با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، لطف‌الله عباسی به عنوان بخشدار جدید  دودانگه معرفی و از زحمات سید عباس حسینی سرپرست  بخشداری دودانگه تقدير به عمل آمد.

فرماندار مرکز استان در این مراسم، خدمت بی‌منت را مهم‌ترین ویژگی مسئولان درمیان برشمرد و افزود: نیروی انسانی متخصص و کارآمد بارزترین قوه محرکه در این شهرستان به شمار می‌رود که استفاده بهینه از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار شهرستان و حمایت از تولید ملی نقش بسزایی داشته باشد.

واحدی دودانگه را یکی از پایگاه های مهم فرهنگی،تاریخی و اجتماعی شهرستان بر شمرد و افزود یکی از برجستگی های منطقه دودانگه تربیت و معرفی نیروهای انسانی و سرمایه ایی  هم چون آیت ا.. باکویی، مرحوم حاج عزت ا.. دادمادی و مهندس محمد دامادی است که جامعه و کشور از وجود آن بهرمند شده و همیشه مورد احترام مردم و نظام بودنند وهستند.

فرماندار ساری از انتظارات خود از بخشدار جدید گفت و افزود:بخش دودانگه قابلیت منطقه نمونه گردشگری را دارد و از بخشدار جدید  خواست در این باره برنامه مدون ارائه دهد.

واحدی در باره  قابلیت کشاورزی در منطقه هم گفت : باید در بحث اصلاح الگوی کشت ،توسعه کشت در اراضی شیب دار،ایجاد  و تقویت اتحادیه های کشاورزی و روستایی  برنامه ریزی شود تا مردم منطقه به جایگاه واقعی خود برسند .وی از عباسی به عنوان شخصی که آزمایش پس داده است یاد کرد و گفت عباسی مورد حمایت و نظر بزرگان شهرستان و بخش است و امیدواریم در بحث توسعه اقتصادی ،فرهنگی بخش دودانگه و در تقویت گفتمان دولت تدبیر و امید گام بردارد .

طف‌الله عباسی بخشدار جدید دودانگه  در این مراسم گفت:خدمت به مردم شریف دودانگه  را برای من بالاترین افتخار است و همیشه به مردم منطقه علاقه داشتم.وی ادامه داد باید با تکیه بر ظرفیت های منطقه و فرصهای جدید اشتغال سبب ارتقاع سطح زندگی مردم در منطقه و توسعه بخش را فراهم کرد .وی انتقال آب از رودهای مجاور به سد دشت فریم برای آبیاری زمینهای دشت فریم ، توسعه صنعت توریسم،تغییر الگوی کشت در منطقه و راههای ارتباطی را از مهمترین برنامه های خود بر شمرد .

عباسی پیش از این معاونت راه روستایی راه و شهرسازی مازندران را برعهده داشت.

اشتراک این خبر در :