معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۲ به منظور ارتقاء خدمات و پرداخت غیرحضوری قبوض آب مشترکین در این استان خبر داد و گفت: مشترکین در هر نقطه از مازندران می توانند از طریق شماره تلفن ثابت وارد سامانه شوند و آب بهای خود را پرداخت نمایند.

مهندس احمد محمودی، با بیان اینکه سامانه ۱۵۲۲ در حال حاضر فعال است، افزود: این طرح با هدف صرفه جویی در وقت مشترکین، افزایش کیفیت خدمات و تسریع در خدمت رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین در این استان اجرایی شد.

وی، اعتبار صرف شده برای راه اندازی این سامانه را ۵۰ میلیون تومان دانست وادامه داد: زیرساختهای اجرایی راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ با همکاری شرکت مخابرات، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بسامد از سال گذشته در مازندران فراهم شد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه در هنگام تماس، در اختیار داشتن شماره پرونده و شماره کارت بانک عضو شتاب و رمز دوم الزامی است، اظهار داشت: در این سامانه امکان ثبت شماره تلفن مشترک با اولین تماس و اطلاع رسانی در خصوص آخرین مبلغ و مهلت پرداخت در دور های بعدی وجود دارد.

مهندس محمودی، به تشریح چگونگی پرداخت از طریق سامانه ۱۵۲۲ پرداخت و گفت: تماس با سامانه از طریق تلفن ثابت شهری- درج شماره پرونده مندرج در قبض آب – تایید شماره اشتراک توسط سیستم- درج شماره ۱۶ رقمی کارت عابربانک عضو شتاب و رمز دوم از مراحل پرداخت غیرحضوری با این شیوه می باشد.

وی، تصریح کرد: در صورت پرداخت موفقیت آمیز ، علاوه بر اعلام کد رهگیری توسط سامانه، سیستم با بیان تشکر پرداخت شما را تایید می نماید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، بیان داشت: امکان اعلام بدهی، آخرین مهلت پرداخت،خرید انشعاب، تعویض کنتور و تغییر در تعرفه آب بها و افزایش سایر خدمات… در این سامانه وجود داردکه در آینده اجرایی می شود.

مهندس محمودی، با بیان اینکه تماس با سامانه ۱۵۲۲ برای مشترکین رایگان است، افزود: مردم مازندران در هر نقطه از استان می توانند با این سامانه ارتباط برقرار نمایند.

اشتراک این خبر در :