اعلام اسامی داوران بخش بین‌الملل جشنواره فیلم یاس
اسامی داوران بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس اعلام شد و در این دوره پنج داور آثار منتخب را داوری خواهند کرد.

به گزارش كميته اطلاع رساني جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس در مازندران ، در این دوره از جشنواره آثار رسیده در بخش بین‌الملل توسط پنج داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که سه تن از داوران از کشورهای استرالیا، تونس و فرانسه بود و دو داور دیگر ایرانی هستند.

گرگ هدریک از استرالیا، نجیب آید از تونس، دنیل لژوق از فرانسه ، همایون ارشادی و پوران درخشنده از ایران داوری آثار را برعهده دارند.

گرگ هدریک نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی است که در کارنامه کاری وی تولید و تهیه  بیش از از 200 ساعت فیلم درام و 20 سریال تلویزیونی دیده می‌شود و دریافت بیش از 40 جایزه بین‌المللی در کارنامه وی دیده می‌شود.

نجیب آید تهیه‌کننده مستقل فیلم و سریال تلویزیونی از کشور تونس است که تولید و تهیه‌ بیش از 180 ساعت تله فیلم و 15 سریال تلویزیونی در کارنامه کاری خود دارد. وی مدیر باشگاه سینمایی تونس است.

دنیل لژوق کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده  فرانسوی که مدیر کمپانی پخش‌کننده فیلم اروسینه فرانسه است. فیلم های او توانسته جوایز متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله کن وگلدن گلوب و .. دریافت کند.

همایون ارشادی بازیگر سینمای ایران است که در کارنامه هنری او بیش از  30 فیلم سینمایی و 5 سریال تلویزیونی دیده می‌شود.

پوران درخشنده فیلمساز، تهیه‌کننده، محقق و نویسنده فعال ایران فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است که بیش از 10 فیلم سینمایی و مستند را در کارنامه هنری خود دارد.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس اول تا ششم شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در آمل و تهران برگزار می‌شود

اشتراک این خبر در :