دفاع مقدس، گنجینه عظیم فرهنگی و روایت عزت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان  با اشار ه به این که دفاع مقدس، روایت سترگ عزت، پایداری، ایمان و ولایتمداری ملت غیور و حماسه ساز ایران اسلامی است، تاکید کرد: باید با ابزار و شیوه های هنری و فرهنگی، اوج این حماسه سازی ها و مجاهدت ها به تصویر کشیده شود.

 علیرضا یونسی رستمی،  با اشاره به این که دفاع مقدس، گنجینه عظیم فرهنگی ملت ماست، یاد آور شد: آثار و برکات دفاع مقدس باید برای نسل های آینده و جوانان تبیین شود.

یونسی با بیان این که هفته دفاع مقدس، فرصتی برای تامل در کلید واژه هایی چون مدیریت جهادی، عزم ملی و موضوع محوری مورد تاکید رهبری معظم انقلاب، فرهنگ است، عنوان داشت: لازم است تا نقش اقشار مختلف ایران اسلامی در دفاع مقدس به درستی بررسی و شناسانده شود.

وی با اشاره به این که ملت مومن و انقلابی ایران، عاشقانه به فرمان رهبر و مرجع عظیم الشان خود وارد میدان نابرابر دفاع مقدس شد و با رنگ خون نوشت که پیروان حضرت علی (ع) و اهل بیت ( علیهم السلام )، هرگز از آرمان های خود کوتاه نخواهند آمد، خاطر نشان نمود: ملت بزرگ ایران اسلامی با نهادن مخصلانه جان خود در طبق اخلاص، درس عشق و عشقبازی را به جهانیان آموخت.

معاون استاندار، دفاع مقدس را جلوه ای از مجاهدات انسان های بی نام و نشانی دانست که خالصانه برای رضای خداوند سبحان و در راستای صیانت از آرمان های انقلاب و کیان کشور اسلامی ایران پا به عرصه خطیر خطر نهادند، تصریح کرد: در دفاع مقدس که ملت بزرگ ایران در برابر همه جهان قرار داشت، پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر به منصه ظهور رسید.

یونسی،در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در تداوم حماسه سازی های خود با پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری، در 24 خرداد 92 حماسه دیگری خلق نمود و دولت تدبیر و امید را برگزید، اظهار داشت: امروز در سایه عنایت و کرم پروردگار قادر متعال و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، سد تحریم ها شکست، دشمن خود به پای میز مذاکره آمد، تیم مذاکره کننده در مذاکرات از همه دست آوردهای نظام مقدس اسلامی حراست نمود، قیمت ها کنترل شد و ان شاء الله با تلاش دولت تدبیر و امید، آثار رکود اقتصادی محو و نشانه های رونق و اعتلای اقتصادی پدیدار خواهد گشت.

یونسی، افزود: مادامی که صادقانه و مجاهدانه، پای نظام و انقلاب اسلامی بایستیم و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، از ارزش ها صیانت کنیم، دست خدا همواره بر سر ماست.

اشتراک این خبر در :