مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ورزشکارانی از 30 استان در سالن تختی شهرستان قائمشهر برگزار شد که در پایان تیم خوزستان با 535 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ورزشکارانی از 30 استان در سالن تختی شهرستان قائمشهر برگزار شد که در پایان تیم خوزستان با 535 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد . شامگاه سه شنبه و در شب پایانی این رقابت ها ، وزنه برداران در سه دسته 85 و 94 و بالای 94 کیلوگرم به روی تخته رفتند که در پایان و در مجموعه تیمی ، خوزستان با 535 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم اردبیل با 472 دوم شد و مازندران با 452 به قرار گرفتن در جایگاه سوم اکتفا کرد .

در روز پایانی این رقابتها دو نماینده اردبیل در اوزان 85 و 94+ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستادند و عنوان قهرمانی دسته 94 کیلوگرم هم به وزنه بردار خوزستانی رسید.

در دسته 85 کیلوگرم ، ˈ مهرداد قهرمانیˈ از اردیبل در مجموع موفق به غلبه بر وزنه 270 کیلوگرمی شد و در جایگاه قهرمانی ایستاد .

در این وزن ، ˈ علیرضا لطفیˈ از ایلام با مجموع رکورد 259 کیلوگرم و ˈ اکبر طهماسب نژاد ˈ از آذربایجان شرقی با مجموع 258 کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دسته 94 کیلوگرم ، ˈ میلاد پوررشنوˈ از خوزستان وزنه 321 کیلوگرمی را بالای سر برد و به مقام قهرمانی رسید . در این وزن ˈ محمدرضا ملکیˈ از گیلان با مجموع 299 کیلو گرم دوم شد و ˈ محمدحسین ریگیˈ از چهارمحال و بختیاری با مجموع 288 کیلوگرم ، در جایگاه سوم ایستاد .

در دسته بالای 94 کیلوگرم ، ˈ علیرضا سیدسلیمانی ˈاز اردبیل بر وزنه 310 کیلوگرمی غلبه کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد .

در این وزن ، ˈ علی محمدیˈ از گلستان با مجموعه 310 کیلوگرم و افزایش بیشتر وزن در مقایسه با نفر قهرمان ، در جایگاه دوم ایستاد و ˈ محمدرضا طیبیˈ از خوزستان با مجموع رکورد 308 کیلوگرم به قرار گرفتن در سکوی سوم قناعت کرد

اشتراک این خبر در :