همه امكانات براي برگزاري جشنواره بين المللي فيلم هاي ويديويي ياس در مازندران فراهم است

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: دومين دوره جشنواره بين المللي فيلم هاي ويديويي ياس از يكم تا ششم شهريورماه امسال در مازندران برگزار مي شود.
عليرضا يونسي رستمي در جلسه ستاد برگزاري اين جشنواره با اشاره به سبقه فرهنگي و هنري مازندران، بيان داشت: مازندران همواره مركزي براي برگزاري كنگره ها، همايش ها و جشنواره هاي فرهنگي، مذهبي و هنري بوده است.
وي با بيان اينكه خوشبختانه مازندران هميشه ميزبان خوبي براي اينچنين رويدادهاي فرهنگي بوده، تصريح كرد: با توجه به زمان اندك باقي مانده تا شروع جشنواره ياس، همه دست اندركاران مي بايست تمام تلاش خود را صرف برگزاري باشكوه اين جشنواره نمايند.
يونسي با اشاره به انجام كارهاي مقدماتي در شهرستان هاي آمل و نور، خاطرنشان كرد: 9 كميته اعم از اسكان و پذيرايي،ترابري، تبليغات، اطلاع رساني، نمايش فيلم، امنيت، مراسم، تورهاي گردشگري و پشتيباني مسووليت هماهنگي و برگزاري اين جشنواره را دارند.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران ادامه داد: در مدت 6 روز برگزاري اين جشنواره 400 هنرمند داخلي و خارجي در مازندران حضور خواهند يافت.
وي با تاكيد بر حضور و دخالت بيش از پيش مردم در اين جشنواره، اذعان داشت: طبق هماهنگي هاي صورت گرفته قرار است تا برخي از فيلم ها در فضاي باز و در سواحل استان براي مردم نمايش داده شوند.
يونسي اسلام را دين فطرت ها دانست و گفت: خداوند به همه بشريت با هر نژاد و مذهبي يك زبان مشترك داده كه آن فطرت انساني است.
وي با بيان اينكه علاقه به زيبايي و هنر نهفته در فطرت انسانهاست، خاطرنشان ساخت: هنر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ما آميخته است و ما مسوولين بايد تلاش كنيم به سهم خودمان در تجلي اين گوهره وجود آدمي، نقش آفرين باشيم.

اشتراک این خبر در :