معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران ازبرگزاری  مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مازندران در 23 و 24 مردادماه خبر داد.

ساری-اعظم کردان

احمد الماس‎پور در نشست خبری به مناسبت برگزاری مسابقات کاراته و جودو بسیجیان سراسر کشور در شهرستان ساری اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته جودو و کاراته به مدت دو روز به میزبانی مازندران و با حضور ورزشکاران بسیجی 29 استان کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج در بین همه اقشار حضور فعال دارد و در حوزه سلامت جسمی و روانی ورودی خوبی داشت و ورزشکاران بسیجی مازندران ظرفیت خوبی برای توسعه رشته ورزشی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از برنامه‌ریزی بسیج برای توسعه ورزش در سطح محلات مازندران خبر داد و گفت: توسعه اماکن ورزشی در سطح محلات و استان در برنامه کاری قرار گرفت و در برنامه کوتاه مدت سالن‌های ورزشی محلات که با محوریت بسیج در حال ساخت است به اتمام می‌رسد.

این مسئول از ساخت استخر مناسب در شهرهای قائمشهر، سوادکوه، آمل و بابل خبر داد و بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی تلاش داریم که در 99 درصد شهرهای مازندران سوله‌های ورزشی برای استفاده بسیجیان به بهره‌برداری برسد.

الماس‌پور تاکید کرد: در تلاش هستیم که در پنج سال آینده مجتمع فرهنگی مناسبی برای بسیجیان مازندران احداث کنیم که بخش اعظمی از این سوله‌ها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به احداث چندین سالن تیراندازی در سطح شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی ورزشی بسیج در استان از چند سال قبل شروع به کار کرد و در بخش ورزشی نیز حضور پررنگی داشتیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در برخی از حوزه‌های ورزشی خلاء امکانات وجود دارد، افزود: با تجهیز امکانات تلاش داریم که کمبودها را جبران کنیم.

وی در پایان با اعلام اینکه یک سوم جمعیت مازندران ورزشی هستند، افزود: تلاش داریم که با امکاناتی که در اختیار بسیج و سپاه استان است بخشی از کمبود تجهیزات در حوزه ورزش را جبران کنیم.

اشتراک این خبر در :