قائم‌ مقام سازمان بنیاد توسعه و عمران موقوفات در جلسه هیئت مدیره موقوفات و بقاع متبرکه مازندران، با اشاره به این‌که برخی از پروژه‌های عمرانی موقوفات با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستند، اظهار کرد: اجرای دقیق و عمل به زمان‌بندی تعیین شده توسط نیروی انسانی نیز کافی صورت می‌گیرد.

عدل هاشمی  به انجام اصولی پروژه‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: پروژه‌های اقتصادی باید راهبردی، کاربردی و هدفمند باشد.

وی با بیان این‌که کارها باید با تدبیر و برنامه‌ریزی انجام شود، افزود: اولویت‌پذیری در انجام کارها باید مدنظر همه مسئولان قرار بگیرد.

قائم مقام سازمان بنیاد توسعه و عمران موقوفات با بیان این‌که پروژه‌های عمرانی موقوفاتی که توجیه اقتصادی دارند باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: کار در پروژه‌های عمرانی موقوفات باید تقسیم و زمان‌بندی شود.

وی بر جلوگیری از عملکرد سنتی در پروژه‌های اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: گزارش روزانه از فعالیت و پیشرفت پروژه‌های عمرانی موقوفات از سوی ناظران در اختیار مسئولان و مدیران نیز قرار بگیرد.

هاشمی تاکید کرد: وقتی مردم می‌دانند که این ساختمان و پروژه‌ برای اوقاف است پس باید تمام تلاش خود را در راستای اجرای دقیق آن به‌کارگیری کنیم.

وی خواستار جلوگیری از بلاتکلیفی در پروژه‌های عمرانی موقوفات شد و گفت: در پروژه‌های عمرانی موقوفات نباید بلاتکلیفی و سهل‌انگاری دیده شود.

قائم‌مقام سازمان بنیاد توسعه و عمران موقوفات با تاکید بر این‌که سرمایه‌گذار باید در زمینه زمان‌بندی تحویل پروژه پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی موقوفات باید توجیه اقتصادی داشته باشد و این امر مورد تاکید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف است.

اشتراک این خبر در :