کیاپرس : فرماندار مرکز استان با اعلام واگذاری چشمه سورت به سازمان گردشگری گفت : برای بهسازی چشمه سورت یک میلیارد تومان تخصیص یافت .

جواد واحدی با اعلام واگذاری چشمه سورت به سازمان گردشگری گفت : برای بهسازی چشمه سورت یک میلیارد تومان تخصیص یافت .واحدی

جواد واحدی،فرماندار شهرستان ساری در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر به مدیریت صحیح و کارشناسانه تاکید کردوگفت :در برابر مسئولیت و مقامی که به ما سپرده شد باید تمام تلاش دستگاه های اجرایی در این شهر مدیریت بهره گیری از حداقل امکانات ، برای ارائه بیشترین خدمات در بحث گردشگری و تفریحی می باشد .

فرماندار مرکز استان درباره اقدامات انجام شده برای ساماندهی چشمه آب‌معدنی سورت اظهار داشت: با پیگیری انجام شده واگذاری موقت از سوی منابع طبیعی به سازمان گردشگری صورت گرفت .

این مسئول تامین اعتبار برای بهسازی چشمه آب‌معدنی سورت را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با درایت و همت استاندار تامین اعتبار از راه تملک و دارایی تخصیص یافته و 500 میلیون تومان برای جاده دسترسی و هم چنین 500 میلیون تومان برای ایجاد زیر ساخت پروژه هزینه خواهد شد .

واحدی حفظ حریم این چشمه طبیعی را از دغدغه های مهم مسئولین استانی و شهرستانی اعلام داشت و گفت : با حضور میراث فرهنگی در سورت از تخریب این عرصه طبیعی جلوگیری خواهد شد .

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به بخشداری چهارگانه ساری توصیه نمود : در راستای اطلاع‌رسانی جامع مراکز گردشگری و آثار تاریخی حوزه خود تلاش نمایند .

فرماندار از عدم هماهنگی بعضی از امورات سفر توسط عده ایی متذکر شد : درتعطیلی عید فطر 40 درصد نانوایی ها بدون اطلاع اقدام به تعطیلی نمودند که در این مورد بازرگانی و آرد و نان باید پاسخگو باشند .

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما خدمات دهی به مردم است نه توجیه عملکرد سودجویانه عده ایی تصریح نمود : کمبود نان در اوج سفر را با نان صنعتی تامین نمودیم و در راستای رقابتی نمودن و هم چنین عدم تکرار تصممیات اختیاری نانوایان ،راه اندازی نان صنعتی در ساری را اقدام نمودیم .

واحدی بر نظارت بیشتر برقیمت خدمات و نرخ‌ها تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر وبرنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد.

فرماندار مرکز استان با تاکید براینکه ادارات عضو ستاد تسهیلات سفر شهرستان آگاهانه و کارشناسانه اقدام نمایند تامورد تذکر دستگاه های بالاتر قرار نگیرند ،خاطر نشان کرد : باید با ارائه گزارشات مستند سازی کنید و راهکار های چالش ها را بیابید و با علم کارشناسایی عملیاتی ورود نمایید .

وی با اشاره به نظارت صحیح و اصولی برمراکز مجری طرح سفر و خدمات دهی گفت :بازدید های سطحی را کنار گذاشته و به افزایش آمار نیاندیشد بلکه با نظارت مفید و صحیح اعمال مجریان طرح را به رعایت اصولی و قانونی هدایت نمایید .

واحدی با اشاره براینکه اکثر واحدهای بین راهی وضعیت نامناسبی دارند ، برخورد قعری با اصناف مختلف را مناسب ندانست و اظهار داشت :مراکز خدمات دهی و اصناف مختلف در راستای رعایت اصول و قوانین باید توجیه و تفهیم گردند.

فرماندار مرکز استان در ادامه جمع آوری قلیان اشاره کرد و گفت : در راستای این امر مهم باید اقدامات مهم کارشناسی صورت گیرد چون قلیان از مراکز عمومی به محافل خصوصی تبدیل میگردد .

وی خاطر نشان کرد : در مراکزی که با مجوزهای چون رستوران وچایخانه و موارد دیگر اقدام به ارائه قلیان می کردند ،پلمپ صورت گرفت .

اشتراک این خبر در :