نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه مشکلات زباله در مازندران با تغییر دیدگاه مسئولان حل می‌شود، گفت: استاندار مازندران و مسئولان اجرایی سریع‌تر مشکل زباله را حل کند.

عبدالوحید فیاضی  در مورد معضل زباله مازندران و مخالفت در مورد زمین منطقه بلده برای احداث شهرک بازیافت اظهار داشت: مشکلات زباله در مازندران با تغییر دیدگاه مسئولان حل می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث مطرح شده فقط شهرستان آمل ذی‌نفع بوده و دیگران از آن بی‌بهره هستند اگرچه با حضور مسئولان زمین مورد نظر در بلده شناسایی شده ولی در آن شاخص‌های مورد نظر موجود نبوده و جهت دپوی زباله مکان مناسبی نیست.

فیاضی با اعلام اینکه اداره کل منابع طبیعی مازندران مخالف ایجاد شهرک بازیافت زباله در بلده نور است، تصریح کرد: معتقدم این حرکت باعث عقب‌ماندگی منطقه می‌شود.

نمایند مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه لزومی ندارد آملی‌ها برای بازیافت زباله‌شان در زمینی که متعلق به شهرستان نور است تصمیم‌گیری کنند، گفت: نماینده مردم در خانه ملت هستم و مردم بلده مخالف این حرکت هستند.

وی اضافه کرد: وقتی همه معادن منطقه بلده در اختیار آملی‌ها بوده و مردم منطقه از آن بدون بهره هستند دیگر نمی‌توان تحمل کرد زباله‌های مردم آمل نیز بر سر مردم منطقه ریخته شود.

فیاضی با تاکید بر اینکه مسئولان آملی به دنبال زمین مناسب برای ایجاد شهرک زباله در حوزه استحفاظی شهر خود نبودند، اذعان داشت: از ورودی شهرستان آمل در منطقه پلیس راه تا منطقه امامزاده هاشم چندین مکان مناسب برای جانمایی این شهرک وجود دارد.

وی با اعلام اینکه به عنوان نماینده مردم خود مدعی در بحث زباله هستم، اذعان داشت: استاندار مازندران باید این مشکل را حل کند و از او می‌خواهم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند.

اشتراک این خبر در :