حسن خيريانپور معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استانداري مازندران در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار پيامي صادر نمود

متن پيام بدين شرح است:

هفدهم مرداد مصادف با سال روز شهادت شهید محمود صارمی، یادآور تلاش و مجاهدت کسانی است که درتمامی عرصه ها با حضور مسئولانه خود و بيان واقعيات، برگي از تاریخ را رقم می زنند.

هفدهم مرداد مصادف با سال روز شهادت شهید محمود صارمی، یادآور تلاش و مجاهدت کسانی است که درتمامی عرصه ها با حضور مسئولانه خود  و بيان واقعيات، برگي از تاریخ را رقم می زنند.
بي ترديد ، جريان زنده اطلاعات با تكيه بر صداقت،صراحت و شجاعت خبرنگار در شريان هاي حياتي جامعه به گردش در مي آيد و شناخت و آگاهي اهل زمان را افزون تر مي كند.
پايبندي به ارزش ها،بصیرت، روشنگری، بیان حقايق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهیز از منش غيراسلامي ، میراث عظیم اخلاق رسانه ای در نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه قشر فرهنگ ساز  و خدوم  اصحاب رسانه با در نظرگرفتن ارزشهای این فرهنگ غنی، رسالت خویش را به نحو مطلوب به سر منزل مقصود مي رسانند.
این روز فرصتي مغتنم است  تا ضمن گرامی داشت یاد وخاطره ی شهیدان والامقام عرصه ی قلم، روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و جهادگران عرصه ی آگاهی بخشی، به ويژه اصحاب رسانه وخبرنگاران متعهد، امین ودلسوز استان ولايت مدار مازندران تبریک و تهنیت عرض نمايم.  از خداوند سبحان ، سلامت ، سعادت ،‌عزت ، كرامت و موفقيت شما عزيزان را مسئلت دارم.

اشتراک این خبر در :