خبرگزاری فارس: محصولات دامی مازندران قابلیت بالای صادراتی دارند

مدیرکل جدید دامپزشکی مازندران گفت: با شناخت بازار هدف باید برنامه‌ای برای صادرات محصولات دامی داشته باشیم که در این بخش موانعی وجود دارد ولی زمینه برای کار، بسیار است.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس،  سیدحسین رضوانی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان مازندران با بیان اینکه باید نگاه دیگری به دامپزشکی شود، افزود: ظرفیت‌های زیادی در استان داریم و باید حمایت شویم.

وی با بیان اینکه جایگاه استان مازندران در تولید طیور در کشور بالا است و این جایگاه باید حفظ شود، افزود: امروز باید به سمتی برویم که تشکیلاتی قوی، کارخانجات مادر و دام‌های قوی داشته باشیم تا هم هزینه تولید را پایین بیاوریم و هم نظارت دقیق‌تری داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: با شناخت بازار هدف باید برنامه‌ای برای صادرات داشته باشیم، موانعی وجود دارد ولی زمینه برای کار، بسیار است.

در این مراسم، مجید مختاری مدیرکل سابق دامپزشکی مازندران، گفت: 111 ماه در این سمت مشغول خدمت بودم و با کسب تجارب تازه در سنگر دیگری مشغول خدمت خواهم بود.

وی از همکاران خود که سخت‌های کار در این سازمان تخصصی و پرفراز و نشیب را تحمل کردند و پابه‌پای او در میدان بودند، قدردانی کرد.

مختاری از استانداران و مدیران کل جهاد کشاورزی مازندران، نمایندگان مجلس، شهرداران و شورای شهر ساری در دوران مسئولیتش، همچنین از روسای شهرستان‌ها و صاحبان صنایع که در این مدت با وی همکاری کردند، نیز قدردانی کرد.

در ادامه، رئیس سابق دامپزشکی مازندران با تقدیم هدایایی به برخی از همکاران خود در این اداره‌کل از همراهی آنها قدردانی کرد.

در پایان نیز، حکم سیدحسین رضوانی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی مازندران قرائت شد.

اشتراک این خبر در :