از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه‌ مازندران بايد استفاده شود
استاندار مازندران گفت: برای توسعه استان باید از ظرفیت رسانه‌ها بيشتر استفاده كرد.

دكتر ربیع فلاح‌جلودار در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مازندران در مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد و در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه ظرفیت رسانه‌ای استان مازندران بسیار مطلوب است، اظهار داشت: از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده می‌کنم و همه خبرهای روز استان مازندران حتی اگر روزی در استان نباشم سعی می‌کنم، اخبار روز استان را دریافت کنم.

استاندار مازندران تاكيد كرد: ظرفیت رسانه‌ای استان مازندران از نظر کمی بسیار خوب است ولی از لحاظ کیفی نیاز به توجه بیشتر دارد.

مقام عالي دولت در استان خاطرنشان کرد: برای توسعه استان مازندران نیاز است از ظرفیت رسانه‌های استان بیشتر استفاده کرد.

وي در ادامه به تعامل مناسبی که بین رسانه‌های مازندران و مسئولان استان وجود دارد اشاره کرد و گفت: با همه رسانه‌های استان مازندران تعامل بسیار مناسبی داریم.

وی اضافه کرد: با رویکردی که در سال 93 در استان مازندران در دستور کار قرار داریم تلاش داریم که با همه رسانه‌های استان مازندران تعامل مناسب‌تری داشته باشیم.

استاندار مازندران در مورد بهره گيري از ظرفیت رسانه‌های مازندران گفت: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها باید دوسویه باشد و در برنامه کاری ما حمایت از رسانه‌ها به صورت وی‍ژه قرار دارد.

وی درباره عدم دعوت از رسانه‌های استان مازندران در جلسات استانداری مازندران گفت: حضور خبرنگاران در همه جلسات استانداری مازندران به دلیل کارشناسی بودن برخی جلسات ضرورتی ندارد.

اشتراک این خبر در :