مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع روسا و نواب رئیسان هیئت‌های ورزشی مازندران با بیان اینکه  اینکه هر آمدنی رفتن هم دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که به عنوان خدمتگزار ورزش مازندران هستم با قدرت و افتخار به جامعه ورزش مازندران خدمت می‌کنم و هیچ توجه‌ای به حاشیه‌ها ندارم.

احمد سعادتمند  با اشاره به رتبه دوم ورزش مازندران در سال 92 تصریح کرد: مازندران جز استان‌های درجه یک ورزش کشور است و با توجه به امکانات موجود پس از آذربایجان شرقی رتبه دوم ورزش کشور را در سال 92 کسب کرد.

وی، با بیان اینکه سال گذشته 5 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار ورزش مازندران از سوی وزارت بود، ابراز داشت: در سال جاری بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز پروژه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان اعتبار گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت و شروع به کار 41 پروژه ورزشی در استان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر چهار پروژه ورزشی در استان قابل افتتاح است.

وی گفت: برای گسترش و توسعه ورزش مازندران سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان خارج از اعتبار و هزینه استانی از وزارت ورزش و جوانان پول دریافت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: مازندران با داشتن 75 ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در اردوی تیم ملی از استان‌های برتر و نمونه کشور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی است.

سعادتمند از پرداخت مطالبات معوقه ناجیان غریق در استان خبر داد و گفت: با همکاری استاندار دو میلیارد تومان برای مطالبات معوقه ناجیان غریق پول دریافت شد.

وی با بیان اینکه ناجیان غریق ردیف حقوقی دارند، افزود: با همکاری مسئولان ارشد استان ناجیان غریق با ردیف حقوقی دیگر مشکل و دغدغه مالی نخواهند داشت.

مسئول ارشد ورزش مازندران از کاهش 75 درصدی غریق در سواحل مازندران خبر داد و عنوان داشت: در چهار ماه نخست سال 93 نسبت به پارسال تعداد غریق در مازندران از 110 نفر به 25 نفر رسید.

سعادتمند با اشاره به کسب 144 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی از ابتدای سال 93 تاکنون برای ورزش مازندران اظهار داشت: از مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی رشته‌های کشتی، تکواندو و کاراته بیشترین مدال را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از هزینه و اعتبار 276 میلیارد تومان ورزش کشور در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگژو چین خبر داد و ابراز داشت: این اعتبار و هزینه با توجه به تورم و گرانی برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به 72 میلیارد تومان رسید که با کاهش 10 درصدی مواجه شد.

وی یکی دیگر از مشکلات ورزش کشور به ویژه مازندران را حذف اعتبار یک درصدی سازمان‌ها به ورزش عنوان کرد و افزود: اعتبار یک درصدی سازمان به ورزش میلیاردها تومان برای ورزش کشور سود داشت که با حذف این اعتبار مشکلات مالی هیئت‌ها چند برابر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر برخی از هیئت‌ها هنوز دفتر ندارند و با این مشکلات، امکانات و بودجه بسیار اندک موفق به کسب عنوان برتر ورزش کشور شدند.

سعادتمند گفت: ورزش مازندران با قدمت بیش از 60 سال مشکلات زیادی در بحث اعتبار و عمرانی دارد که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به افتخارات ورزش مازندران هنوز استخر استاندارد در استان وجود ندارد، اذعان داشت: با توجه به قدمت چندین ساله و هسته مرکزی ورزش کشور مازندران خانه اختصاصی تکواندو، وزنه‌برداری، پینگ‌پنگ، کاراته، تیراندازی، پیست دوومیدانی و … ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یکی دیگر از مشکلات ورزش را قرار گرفتن حوزه جوانان در ورزش عنوان کرد و اظهار داشت: قرار گرفتن حوزه جوانان به ورزش از همان ابتدا از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس اشتباه بود که با هم همخوانی ندارد.

وی از  دیدار با ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014  اینچئون کره جنوبی خبر داد و اذعان داشت: در هر دوشنبه قرار شد با ورزشکاران مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی، کادر فنی و مسئولان فدراسیون ملاقات و دیدار داشته باشیم.

اشتراک این خبر در :