مدیر امور آبفار شهرستان رامسر گفت: بیش از یکصد فقره انشعاب آب روستایی به مشترکین روستاهای شهرستان رامسر طی 4 ماهه نخست سالجاری واگذار شد.

وحید نحوی با اشاره به عملکرد این امور طی 4 ماهه ابتدای سالجاری اظهار داشت: طی این مدت 12 دهنه چشمه در جنگلهای کرس بن، بالای پتک(ارباچالان) و جواهرده در راستای تقویت آب شرب مجتمع های سیاسان،طالش محله – توبن و بالاتنگدره غربی بهسازی شد.

وی،  از ساخت دو باب حوضچه، اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع به طول حدود 3 کیلومتر و احداث مخزن 30 متر مکعبی خبر داد و گفت: روستای گوهر تپه را با 34 مشترک تحت پوشش درآوردیم.

مدیر امور آبفار شهرستان رامسر، با اشاره به رفع 90 مورد شکستگی شبکه توزیع داخلی روستاها طی 4 ماهه اخیر افزود: هفته ای 3 بار آب شرب روستاهای تحت پوشش گندزدایی، نمونه گیری و آزمایش می شود ، در روستاهای غیر تحت پوشش نیز پودر کلر به صورت رایگان در اختیار دهیاران و هیات امنا قرار داده می شود.

وی، از نصب شیر آتش نشانی در 4 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای امنیت و بهداشت آب شرب، دور مخازن آب 12 روستا فنس کشی و بسیاری از نواقص در مجتمع های آبرسانی با اجرای حوضچه فشار شکن، تعویض لوله و اصلاح سیستم تله متری رفع شد.

نحوی،  ادامه داد: طی بازدیدهای مکرر از چشمه ها و پروژه های تحت پوشش و جلسات مختلف سعی کردیم رضایتمندی مشترکین را افزایش دهیم ضمن اینکه در روستای «شاهمنصور محله» به دلیل آسفالت داخلی خط آبرسانی را جابه جا کردیم که موجب افرایش فشار آب و رضایتمندی مشترکین شد.

اشتراک این خبر در :