استاندار مازندران به توزيع اعتبارات تملك دارايي در استان اشاره كرد و گفت : توزيع بودجه در استان عادلانه و كارشناسي بوده است.

استاندار مازندران كه در جلسه شوراي اداري شهرستان بابل سخن مي گفت با اشاره به ماه مبارك رمضان به عنوان ماه عبوديت ، بندگي و خودسازي ، سال اقتصاد و فرهنگ را فرصت مناسبي براي اقدامات فرهنگي خواند و گفت: نخبگان و مدیران در ترويج سبك زندگي اسلامي مسئوليت دارند.
ربیع فلاح جلودار با اشاره به اينكه مازندران از همان اول علوي بوده و داراي ظرفيت هاي عظيم فرهنگي است گفت : استان مازندران در دو بعد نيروي انساني و منابع طبيعي ظرفيت هاي بالايي دارد كه متاسفانه مورد استفاده قرار نگرفته است .
وي تاكيد كرد در دولت قبل با وجود در آمدهاي كلان ارزي به زيرساخت هاي مازندران توجه جدي نشد و امروز با وجود اين همه آبهاي سطحي و بارش باران فراوان با مشكل خشكسالي و كمبود آب مواجه هستيم .
وي به بحران برف در منطقه غرب مازندران در زمستان گذشته اشاره كرد و گفت : باغداران زيادي در اثر بحران برف و سرمای سال گذشته متحمل خسارت شده اند و ما فقط توانستيم زمينه دریافت تسهیلات آنان را فراهم كنيم ولي از همه مسئولين و رسانه ها انتظار داريم تا با تبليغات و اطلاع رساني زمينه اي را فراهم كنند تا همه كشاورزان و باغداران محصولات خود را بيمه كنند.
استاندار مازندران رکود اقتصادی و تورم را دو معضل اساسی کشور و استان خواند و گفت براي مقابله با ركود و تورم بهره گیری از همه ظرفیت ها به دور از افراط و تفریط ضروري است .
وی گفت: در حال حاضر تورم در استان مازندران 23 و یک دهم درصد می باشد که اميدواريم با برنامه ريزي و نظارت اين مقدار كاهش يابد.
مقام عالي دولت در استان از انجام طرح آمایش سرزمین استان مازندران خبر داد و ابراز اميدواري نمود تا جایگاه شهرستان بابل در این طرح به طور ويژه ديده شود.
فلاح جلودار به پيگيري هاي انجام شده در زمينه بودجه و اعتبارات مازندران اشاره كرد و گفت: در گذشته اعتباری که برای استان مازندران در نظرگرفته مي شد بدون توجه به تعداد جمعیت بود و این مشکل درحال حاضر مرتفع شده است.
استاندار مازندران به توزيع اعتبارات تملك دارايي در استان اشاره كرد و گفت : توزيع بودجه در استان عادلانه و  كارشناسي بوده است.
وی افزود: بودجه تملک دارایی مازندران در سال 93 به میزان چهار هزار میلیاردریال می باشد که سهم شهرستان بابل از این بودجه براساس جمعیت ، شاخص ها و ظرفیت هاي موجود شهرستان تعيین شده است .
استاندار مازندران گفت: سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی در استان به هر اندازه درخواست ارز کنند در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هیچ گونه محدودیت ارزی برای سرمایه گذاران در مازندران وجود ندارد.
وی همچنین از برگزاري همايش سرمايه گذاري در مازندران به زودي خبر داد و از فرمانداران خواست تا نسبت به شناسايي سرمايه گذاران و حضور آنان در اين همايش اقدامات لازم را انجام دهند .

 

اشتراک این خبر در :