استاندار مازندران در آیین گشایش نمایشگاه قرآن و عترت، بر ترویج و گسترش فرهنگ قرآني توسط همه افراد و دستگاه‌ها تاكيد كرد و گفت : از برنامه‌های قرآنی در استان حمایت می‌کنیم

ربیع فلاح در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استفاده از هنر و فناوريهاي جديد در حوزه ترويج فرهنگ قرآني تصريح كرد : کتابت کلام وحی به زبان و خط لاتین هم از بخش‌های ویژه و جديد این نمایشگاه قرآني بود.

وی،  با بیان اینکه استان مازندران ظرفيت هاي بسيار خوبي در حوزه فرهنگي و هنري دارد تاكيد كرد : بايد از ظرفیت‌ها و قابليتهاي اين استان علوي براي ترويج و گسترش فرهنگ قرآني بيشتر استفاده كرد .

ربيع فلاح با اشاره به همه جانبه بودن قرآن كريم و توجه به همه ابعاد زندگي گفت :  در قرآن كريم به همه نظام‌های سیاسی اجتماعی و ابعاد مختلف فردی انسان‌ها توجه شده است و  اگر بتوانیم به قوانین و دستورات قرآن به درستی عمل کنیم راه نجات بشریت مشخص است.

وی با بیان اینکه قرآن راه زندگی بشر را مشخص کرده و از طریق پیروی از فرامین قرآن می‌توان رستگار شد، تصریح ‌کرد:  در جامعه اسلامی ما بايد قرآن مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ قرار داریم و هر اقدامی در راستای ترویج قرآن، اقدامی در راستای محقق شدن شعار سال است، افزود: از خانواده‎‌ها هم تقاضا داریم برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی به همراه فرزندان خود از این نمایشگاه بازدید کرده و از تازه‌های نشر بهره‌مند شوند.

 

 

اشتراک این خبر در :