مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران از عمليات اجرايي يازده ساختمان كتابخانه عمومي در شهرهاي اين استان خبر داد.

مهندس سيد عباس ضمن اعلام اين خبر گفت: هم اكنون اين اداره كل بر اساس اعتبارات مصوب استاني و ملي ، احداث ساختمانهاي اداري،دولتي و عمومي موردنياز دستگاه هاي اجرايي مشتمل بر 54 پروژه را با اعتباري بالغ بر490 ميليارد ريال در دست اجرا داشته كه از جمله مي توان به عمليات اجرايي احداث يازده ساختمان كتابخانه عمومي در شهرهاي اين استان اشاره نمود.

مهندس رهگشاي به شهرهايي كه عمليات ساخت كتابخانه در آنها در حال اجراست اشاره و اظهار داشت: شهرهاي بهشهر ، ايزدشهر، آمل ، چالوس ، نكا ، محمود آباد ، نوشهر و بابل از جمله شهرهايي هستند كه احداث كتابخانه در آنها در دست اجراست.

مدير فني و اجرايي راه و شهرسازي مازندران ضمن اشاره به اتمام عمليات احداث كتابخانه شهرهاي قائمشهر و سلمان شهر در سال گذشته اظهار داشت : ان شاء الله با تزريق اعتبارات مناسب و تخصيص آنها بتوانيم در آينده اي نزديك نيز شاهد بهره برداري ديگر پروژه هاي اجرايي در خصوص باشيم.

وي در خاتمه تاكيد نمود : با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان در خصوص فرهنگ كتابخواني ، اميد است با احداث چنين فضاهايي بتوان گامي ارزنده در جهت اشاعه و گسترش فرهنگ اصيل ايراني _ اسلامي برداشت.

اشتراک این خبر در :