مدیرکل بیمه سلامت مازندران  گفت:   صد درصد هزینه داروهای مورد نیاز در شیمی درمانی توسط این سازمان پرداخت می شود.

دکتر رسول ظفرمند با اعلام مطلب  افزود : در بخش بیماران خاص نیز تا پایان سال گذشته بیش از 134834000000 ریال (یکصد و سی و چهار میلیارد و هشتصدو سی و چهار میلیون ریال)بابت هزینه درمان این عزیزان به موسسات درمانی پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه سلامت به عنوان اولویت نخست دولت درآمد، تصریح کرد:  در همین راستا در پایان سال 92 ، اداره کل بیمه سلامت مازندران هیچگونه بدهی به موسسات درمانی طرف قرارداد نداشته که این امر سبب ایجاد انگیزه و محرکی شده تا موسسات درمانی در ارائه خدمات خود به  بیمه شدگان تجدید نظر نمایند و خدمات به موقع و باکیفیتی را ارائه نمایند .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه یادآور شد : سازمان بیمه سلامت تمام تلاش خود را معطوف به فرمایش مقام عظمای ولایت(مد ظله العالی) داشته که فرمودند : ” ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد ” و با اجرای پوشش بیمه سلامت همگانی و حرکت در مسیر تحول در نظام سلامت ، سعی نموده تا دغدغه مردم در دریافت خدمات درمانی بسیار کمتر شود .

دکتر ظفرمند  ادامه داد:  تا پایان سال و در راستای افزایش سطح دسترسی به خدمات مورد نیاز بیمه شدگان ، با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان قرارداد ببندیم تا مردم بتوانند کار صدور و تحویل دفترچه را با سهولت بیشتری انجام دهند .

اشتراک این خبر در :