نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: در کمیسیون عمران طرحی با عنوان « مهار سیلاب‌های استان‌های شمالی» در حال پیگیری است در صورتی که این طرح تبدیل به قانون شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

احمدعلی مقیمی  در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اتمام عملیات احداث بدنه سد گلورد، اظهار داشت: ساخت شبکه‌های این سد نیز از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است.

وی بیان داشت: در حال حاضر هدف‌گذاری ما احداث رویه سد است تا بتوانیم سیلاب‌های زمستانی پشت سد را جمع‌آوری و استفاده کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما تامین منابع سد گلورد است،بیان داشت: در صورتی که منابع تامین شود این سد تا پایان امسال آبگیری می‌شود.

مقیمی با اعلام اینکه بهره‌برداری از سد گلورد آرزوی دیرین مردم شرق مازندران است، افزود: با افتتاح این سد مشکل آب در مناطق شرق استان برطرف می‌شود.

وی درباره مشکل کم‌آبی در مازندران، افزود: در صورتی که بتوانیم آب‌های سطحی را مهار کنیم این مشکل برطرف می‌شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکنون نتوانستیم آب‌های سطحی را مهار کنیم و باید در این‌باره چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد.

مقیمی تصریح کرد: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان « مهار سیلاب‌های استان‌های شمالی» در حال پیگیری است در صورتی که این طرح تبدیل به قانون شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه درباره کاهش ترافیک در جاده نکا به نیروگاه و بهشهر به زاغمرز و جاده چهار بانده رستم‌کلا به بندر امیرآباد در حال احداث است، گفت: عملیات احداث این جاده به سرعت در حال انجام است و تملک سه کیلومتر از جاده انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تا پایان شهریور ماه امسال تردد تمامی کامیون‌ها از جاده رستم‌کلا به بندر امیرآباد صورت می‌گیرد تا بخشی از ترافیک جاده نکا به نیروگاه و بهشهر به زاغمرز کاهش یابد.

اشتراک این خبر در :