تاریخ نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران: 18 الی 21 خرداد 1404/ ساعات بازدید: 8:00 الی 15:00: نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی تهران ایران (ایران هلث) مرکز نمایشگاهی سئول

image_pdfimage_print

کیاپرس /نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران ایران (ایران هلث) یکی از نمایشگاه‌های بسیار قدرتمند در حوزه پزشکی خاورمیانه است و کارشناسان و متخصصان پیش‌بینی می‌کنند در این دوره، نمایشگاه در فضایی به متراژ ۴۵۰۰۰ مترمربع با حضور ۵۰۰ مشارکت‌کننده توانمند داخلی و خارجی برگزار شود و دستاوردهای پزشکی ایران و کشورهای مشارکت‌کننده در معرض بازدید بیش از ۲۵۰۰۰ بازیدکننده قرار بگیرد. 

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپرشکی، دارویی و آزمایشگاهی تهران از کشورهای آلمان، تایوان، ترکیه، چین، سوئیس، هند و کره جنوبی شرکت‌کنندگانی حضور پیدا می‌کنند.

ایران به‌عنوان یکی از غنی‌ترین کشورها از نظر منابع طبیعی و با دراختیارداشتن موقعیت استراتژیک بسیار ویژه در خاورمیانه، نقش پل ارتباطی شمال CIS به جنوب خلیج‌فارس را ایفا می‌کند. همچنین ایران با بیش از ۸۰ میلیون جمعیت به کشوری در حال توسعه در زمینه واردات و صادرات در بخش‌های مختلف به ویژه داروسازی و بهداشت تبدیل شده است.

Iran Medical and Dentistry equipment exhibition (Iran Health)

با توجه به تمامی این توضیحات، در سال‌های اخیر به تعداد واحدهای فعال در صنعت تولیدات محصولات پزشکی افزوده شده و هم‌اکنون بیش از ۲۰۰۰ شرکت تولیدی در ایران فعالیت دارند.

در این بازار ۲۸۰ هزار نوع کالا در صنعت تجهیزات پزشکی تولید می‌شود و در سال ۱۴۰۲، صادرات دارو و تجهیزات پزشکی از ایران در حدود ۱۰۶٫۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. با اینکه تولیدات داخلی رو به رشد است و بخش مهمی از نیازها را برطرف می‌کند، اما همچنان برخی محصولات تجهیزات پزشکی بازار صادراتی داغی دارند.

نمایشگاه ایران هلث تهران با ٢٠ سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه شناخته می‌شود که به‌صورت سالانه در حوزه سلامت و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود تا مسیر دستیابی به مقاصد صادراتی و وارداتی حوزه پزشکی را هموارتر سازد.

تقویم نمایشگاه های پزشکی داخلی و خارجی 

چرا باید در نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران ایران (ایران هلث) شرکت کرد؟

  • معرفی تکنولوژی و فناوری‌های جدید و جدیدترین محصولات
  • تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی
  • برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان (خصوصی و دولتی)
  • شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌های آنان
  • فرصت جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی
  • ارتباط با تأمین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات صنعتی
  • شناخت شرایط کلی بازار و برنامه‌ریزی بر اساس آن
  • تعامل با شرکت‌های همکار جهت برون‌سپاری و امور پیمانکاری
  • به‌روزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین
  • امکان تعامل و مشورت با صاحب‌نظران و متخصصان
  • شرکت در سمینارها و کارگاه‌های تخصصی
  • آشنایی با آخرین استانداردهای کیفی روز دنیا
  • فرصت استعدادیابی و جذب دانش‌آموختگان و متخصصان جدید
  • آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها با یکدیگر در مکانی مناسب و در زمانی کوتاه
  • امکان بهره‌برداری از فرصت‌های تبلیغاتی متعدد (چاپی، اینترنتی، محیطی، تلویزیونی و…)

Iran Medical and Dentistry equipment exhibition (Iran Health)

چرا باید از نمایشگاه ایران هلث بازدید کرد؟

  • آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات
  • ارتباط با متخصصان و فعالان صنعت تولیدات پزشکی
  • بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی و ارتقاء دانش
  • شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌ها
  • مشاهده روند بازار و نیازهای مشتریان
  • افزایش شناخت برندهای مختلف
  • بررسی سطح کیفی محصولات و خدمات مختلف

شرکت کنندگان نمایشگاه ایران هلث (تجهیزات پزشکی تهران)

  • دارو، واکسن‌، مواد مرتبط با بهداشت و درمان و محصولات دارویی
  • مهندسی پزشکی
  • داروهای اورژانسی
  • فارماکولوژی
  • تجهیزات پزشکی
  • تجهیزات چشم‌پزشکی
  • تجهیزات دندانپزشکی
  • لوازم و تجهیزات ارتوپدی
  • داروهای تنفسی
  • محصولات مراقبت در خانه
  • تجهیزات هوشمند پزشکی
  • فیزیوتراپی و ارتوپدی
  • تجهیزات پزشکی اطفال
  • تجهیزات جراحی و اورژانس
  • سونوگرافی و آندوسکوپی
  • تجهیزات الکتریکی
  • محصولات زیبایی و جراحی

Iran Medical and Dentistry equipment exhibition (Iran Health)

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران ایران (ایران هلث)

با غرفه سازی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی تهران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل با خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به غرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما، در تحقق تمام خواسته‌هایتان در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید.

در این راستا، نمایشگاه سازان با بیش از ۱۵ سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo