رئیس کل دادگستری مازندران در سمینار قوانین و مشکلات حقوقی حرفه پزشکی در نوشهر، گفت: علم باید هدفمند باشد و اگر نظم و انضباط و هدفمندی در آن نباشد بسیار مضر است.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد صبح امروز  اظهار داشت: این سمینار در راستای رسیدن به یک تفاهم بین دستگاه قضایی و پزشکی قانونی است تا هم مشکل پزشکان و هم مشکل بیماران در این حوزه کاهش یابد و حتی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه برخی علوم سبب دردسر است افزود: از سویی دیگر بر طلب علم نیز تاکید شد و بنابراین علمی که سبب عزتمندی و سربلندی باشد و به بشریت خدمت برساند سودمند است.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد:

این مسئول ابراز داشت: برخی پزشکان با وجود خدمات بسیار خوبی که در جامعه پزشکی دارند اما به دلیل ناآگاهی‌ها دچار گرفتاری و دردسر می‌شوند و مشکلاتی برایشان به‌وجود می‌آید.

وی تاکید کرد: علم پزشکی ما امروز در جایگاه رفیعی قرار دارد و بنابراین باید مراقب بود تا این جایگاه خدشه‌دار نشود و پزشکان برای علم و جایگاه خود ارزش قائل شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز گفت: این سمینار در جهت بررسی مشکلات حقوقی در حوزه پزشکی بسیار اهمیت دارد چرا که در جهت برون‌رفت از مشکلات در حوزه پزشکی بسیار کمک کننده است.

علی عباسی افزود: تعامل آموزشی بسیار خوبی نیز با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داریم و این سمینار مصداق همان تعاملات است که مباحث مختلفی در سمینار قوانین و مشکلات حقوقی حرفه پزشکی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک این خبر در :