رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت کنونی عراق در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه که در اردوگاه هفتم تیر رامسر در حال برگزاری است، اظهار داشت: اسلام راه روشن زندگی را به ما نشان داده و جهان هم این به این نتیجه رسیده است.
سردار محمدرضا نقدی افزود: امروز جهان و بزرگترین دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که تا زمانی که تقوا، پرهیزگاری و ایمان در جامعه‌ای وجود دارد آن جامعه از گزند مشکلات عصر جدید در امان خواهد ماند.

وی  اظهار داشت: از این رو سرمایه‌های هنگفت خود را به کار انداخته‌اند تا کشور و ملت ما را دچار گرفتاری‌هایی کنند که خود در آن دست و پا می‌زنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین وظیفه ما از زمان جنگ رو در رو بسیار سنگین‌تر شده است و باید تمام عزم خود را جزم کرده تا جلوی پیشرفت آنها را به درون خانه‌ها گرفته و امنیت را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: وظیفه سنگینی بر عهده داریم و آن هم جهاد اقتصادی به همراه فرهنگ‌سازی است که باید این دو وظیفه در کنار هم به درستی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: استکبار اقتدار و قدرت ما را در درون خود قبول کرده است ولی حاضر به اقرار صریح آن نیست و می‌خواهد تمام تلاش خود را انجام داده تا ما را گرفتار کنند.

نقدی تاکید کرد: مشکلاتی نظیر مواد مخدر، طلاق و ماهواره‌ها در جهان امروز مشکلات زیادی را به راه انداخته است و ما نباید اجازه دهیم این مشکلات در جامعه ما هم ظاهر شود و اگر موفق نشویم یعنی ضعیف عمل کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت کنونی عراق گفت: این معرکه‌ای که به راه انداخته‌اند حاصل تفرقه‌های پشت پرده آمریکایی‌هاست و هدایت‌کننده اصلی مطمئنا آنها هستند.

وی افزود: نفت آنقدر برای آمریکا و همدستانش اهمیت دارد که برای از دست ندادن آن دست به هر کاری می‌زنند.

نقدی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: جامعه و جوانان ما احتیاج دارند تا راه روشن به آنها نشان داده شود حتی اگر تفرقه‌های پشت پرده برای همه آشکار و روشن نباشد؛ آینده ایران و هر ایرانی برای همه مهم و ارزشمند است و البته که نخواهیم گذاشت بلایی که بر سر دیگر کشورها آورده‌اند بر سر ما هم بیاورند و در این راه با استقامت ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت روشنگری از سوی ائمه جمعه بیان کرد: توجه به فرهنگ راه چاره ما برای نیفتادن در گرداب مشکلات است.

اشتراک این خبر در :