در صورت انجام اين کار، با توجه به تجربه اي که نيروهاي سوريه طي سه سال اخير در نبرد با تروريست بدست آورده اند،‌ مي توان پيش بيني کرد که نتايج خوبي از اين اقدام حاصل شود.
به گزارش شيعه آنلاين،‌ اخبار رسيده از دمشق پايتخت سوريه حاکي از آن است که در نشست محرمانه روز گذشته «بشار أسد» رئيس جمهور سوريه با فرماندهان نيروهاي نظامي و امنيتي اين کشور، موضوع حملات چند روز اخير گروهک تروريستي «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به “داعش” مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

گفته مي شود در اين نشست، مقامات ارشد سوريه به اين نتيجه رسيدند که با توجه به تجربه اي که از سه سال جنگ با تروريسم بدست آورده اند، اکنون وقت آن رسيده که تعدادي از نيروهاي با تجربه خود را براي حمايت از دولت «نوري مالکي» در برابر داعش، به سوريه اعزام کنند.

قابل ذکر است، هنوز اخبار و اطلاعاتي در مورد تصميماتي که در اين نشست توسط مقامات ارشد سوريه گرفته شد، در دست نيست از همين رو تعداد دقيق نيروهاي سوري که قرار است به عراق اعزام شود، مشخص نشده اما در صورت انجام اين کار، با توجه به تجربه اي که نيروهاي سوريه طي سه سال اخير در نبرد با تروريست بدست آورده اند،‌ مي توان پيش بيني کرد که نتايج خوبي از اين اقدام حاصل شود.

ناگفته نماند طي چند روز اخير ارتش عراق با کمک کميته هاي مردمي موفق شده تعداد قابل توجهي از نيروهاي گروهک تکفيري – تروريستي “داعش” را به هلاکت برساند.

اشتراک این خبر در :