معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: سند مكتوب نقش مازندران در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به زودي تدوين خواهد شد.
عليرضا يونسي رستمي در جلسه كارگروه تخصصي فرهنگي و اجتماعي اين كار را در راستاي انعكاس عزت مندي مردم مازندران دانست و افزود: اين سند تجلي فضيلت هاي عاشقانه مردم ديار علويان در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس خواهد بود.
وي دست اندركاران تدوين اين سند را افرادي هنرمند و عاشق دانست و ادامه داد: اين اطلاعات و خاطرات بايد ثبت شود و بماند تا به نسل هاي آينده منتقل شود و آيندگان بايد به اجدادشان افتخار كنند.
يونسي تصريح كرد: در دوران دفاع مقدس به واقع جبهه حق و باطل در مقابل هم ايستادند و اين جلوه گري بايد به زيبايي در اين سند نمايان و به خوبي ترسيم شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران تدوين اين سند را موجب تجلي روح همبستگي ملي در استان دانست و بيان داشت: بايد به گونه اي عمل كنيم تا نهضت جمع آوري اطلاعات در استان ايجاد شود و همه آحاد جامعه خود را در اين كار سهيم بدانند.
وي خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي استان تاكيد كرد: همه سازمان ها و نهادها بايد اين كار را به عنوان مقدس ترين وظيفه سازماني در دستور كار قرار دهند و دلسوزترين و كارآمدترين نيروها را به عنوان رابط معرفي كنند.
يونسي با بيان اينكه استانداري با همه توان در خدمت اجراي اين كار فرهنگي بزرگ در مازندران خواهد بود، اذعان داشت: همه فرمانداران مي بايست جلسات هماهنگي را در سطح شهرستان ها برگزار نمايند.

اشتراک این خبر در :