کیاپرس/ شهردار نوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه شهری گفت: رسانه‌ها منابع آگاهی دهنده در توسعه زیرساخت‌های شهر هستند.

به گزارش کیاپرس ، بعد از انحلال شورای شهر نوشهر، علی باباتبار چند ماهی به عنوان سرپرست شهرداری نوشهر فعالیت خود را آغاز کرد اما از روز ۱۲ اسفند ماه با حکم محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، عادل خزایی پول اصالتا اهل نوشهر اما ساکن تهران به عنوان شهردار نوشهر منصوب شد.

وی در نخستین روزهای کار برای شناساندن خود به مردم صلاح دانست که با رسانه‌ها نشستی را برگزار کند و این نشان دهنده اهمیت دادن وی به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه شهری است.

شهردار جدید نوشهر امروز، ۱۴ اسفند ماه در این نشست ضمن اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه شهری و اجرای پروژه‌ها، اظهار کرد: رسانه‌ها منابع آگاهی دهنده در توسعه زیرساخت‌های شهر هستند.

خزایی که سابقه چندین ساله در شهرداری تهران دارد و مدتی نیز شهردار ناحیه ۴ بوده است، افزود: رتبه شهرداری نوشهر هشت است در خور این شهر با این جمعیت و ظرفیت بالای گردشگری  و مردم آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه یک معاونت برای شهرداری نوشهر کافی نیست، یادآور شد: یک مدیر باید به صورت فکری در میدان باشد و معاونان به لحاظ اجرایی بیشتر حضور داشته باشند.

شهردار جدید نوشهر به پروژه‌های نیمه کاره این شهر اشاره کرد و گفت: یک شهردار ساعت کاری ندارد و برای خدمت به شهروندان باید در هر ساعتی در شهرداری حضور داشته باشد.

خزایی پول در ادامه خاطر نشان کرد: قصد دارم در نماز جمعه میز خدمتی را قرار دهم تا شهروندان هر هفته به صورت مستقیم با شهردار در ارتباط باشند و مشکلات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به روحیه انتقاد پذیری خود بیان کرد: رسانه‌ها اگر در هر نقطه ایرادی هست حتما اطلاع دهند.

اشتراک این خبر در :