کیاپرس/دومین رویداد ملی فناورانه میکروالکترونیک روزهای ۸ و ۹ اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کیاپرس، مرکز نوآوری شروع با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اقدام به برپایی این رویداد دانشجویی فناورانه می کند.

سلسه رویدادهای فناورانه میکروالکترونیک با هدف آشنایی دانشجویان رشته های مرتبط از جمله برق، شیمی، فیزیک، الکـترونیک، کامپیوتر و مکانیک با این فناوری در دانشگاه های مختلف برگزار می‌شود که اولین دوره آن در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این رویدادها علاوه بر ارایه ایده ها و پیشنهادات پژوهشی به دانشجویان در زمینه تولید ادوات میکروالکترونیک، کارگاه ها و نشست های تخصصی جهت آموزش دانشجویان و بهره گیری آنها از تجربیات صنعتگران این حوزه برگزار می‌شود.

کارگاه های فناوری تجهیزات خلا در میکروالکترونیک، مبتنی بر محلول برای ساخت افزاره های میکروالکترونیک و روش‌ها و تجهیزات مشخصه‌یابی در فناوری میکروالکترونیک از جمله برنامه این رویداد است که ۸ اسفند برگزار می شود، همچنین کارگاه شبیه سازی افزاره های نیمه هادی ۹ اسفند برپا خواهد شد.

نشست تخصصی از دیگر برنامه های این رویداد است که با حضور متخصصان و فعالان صنعتی، منتورینگ و راهبری اختصاصـی برگزار می شود.

علاقمندان تا ۵ اسفند ماه فرصت دارند از طریق آدرس

رویداد فناورانه میکروالکترونیک


در این رویداد فناورانه ثبت نام کنند.

اشتراک این خبر در :