به گزارش کیا پرس، به نقل از فارس، علی ابرازه، مدیرعامل شرکت برکت‌تل، در حاشیه مراسم روز جهانی داوطلب، اعلام کرد: چهاردهم آذر ماه به نام روز جهانی داوطلب نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا از خدمات داوطلبان نظام سلامت تقدیر شود.

وی افزود: داوطلبان و سفیران سلامت، نخستین خدمت‌گزاران جامعه هستند که با آگاهی از مسئولیت اجتماعی خود، در ارتقای سواد سلامت جامعه و مشارکت مؤثر در برنامه‌های پیشگیری و مشاوره در حوزه‌های مختلف، به بهبود سلامت جسم و روان مردم کمک می‌کنند.

مدیرعامل شرکت برکت‌تل یکی از خدمات کلیدی این شرکت را ارائه خدمات مشاوره سلامت به صورت تلفنی و پزشکی از راه دور عنوان کرد و یادآور شد: این خدمت به صورت رایگان از طریق مرکز ملی مشاوره سلامت با شماره ۴۰۳۰ یا تجهیز و راه‌اندازی مراکز دوراپزشکی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار ارائه می‌شود.

ابرازه بیان کرد: از کلیه فعالین حوزه سلامت دعوت می‌شود که بخشی از خدمات یا زمان خود را به صورت رایگان یا با تعرفه مناسب به نیازمندان ارائه کنند و به این ترتیب در توسعه این فرهنگ نیکو همراهی کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به (https://survey.porsline.ir/s/pNl82nFq) اقدام کنند.

کلمات کلیدی : داوطلبی, بهبود سلامت جامعه, روز جهانی داوطلب, سلامت جسم و روان, خدمات مشاوره سلامت, تلفنی و پزشکی از راه دور, مرکز ملی مشاوره سلامت, مراکز دوراپزشکی, فعالین حوزه سلامت, ثبت‌نام داوطلبان سلامت.

اشتراک این خبر در :