فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مبارزه با سرقت باید همه‌گیر شود، گفت: 71 درصد از سرقت‌های مرکز استان، کشف شده و این عملکرد مناسبی است.

مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در همایش افتتاح قرارگاه پیشگیری از سرقت در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی مازندران، اظهار داشت: منابع را باید مدیریت‌ کنیم در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه دنیا در حوزه مدیریت متمرکز شده است، گفت: بعضی از کشورها مدیریت را صنعت می‌دانند و مدیر تربیت و صادر می‌کنند.

جعفر‌ی‌نسب با اشاره به اینکه عملیات روانی رسانه‌ها علیه مجرمان، بسیار کارساز بود، ادامه داد: با کمک رسانه‌ها ادبیات جدیدی علیه مجرمان شروع شد.

وی با بیان اینکه ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه برخورد با اوباش با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت باید استفاده کنیم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه بعد از امکانات و تجهیزات، به همت و کار جمعی اعتقاد دارم، افزود: عملیات روانی در حوزه‌های انتظامی حرف اول را می‌زند و فرمانده منطقه باید این گونه عمل کند و عملیات روانی یک رفتار، می‌تواند در تمام کارهای مرتبط تاثیر بگذارد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه الان همه از خلاف کردن می‌ترسند، گفت: اگر  پلیس در این حوزه ورود پیدا نکند، مجرمان گستاخانه وارد شده و به کار خلاف خود ادامه می‌دهند و اگر با اینها برخورد نشود، باعث سرشکستگی پلیس است.

وی با اشاره به اینکه باید عینک‌ها را درست بزنیم و خوب ببینیم، یادآور شد: اطلاعات پلیس مازندران روی افراد خلاف‌کاری که دست در جیب‌بیت المال دارند، متمرکز می‌شود.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه مبارزه با جرم و سرقت، وقت نمی‌شناسد، ادامه داد: نیرویی که بخواهد فعالیت خود را منوط به ساعت اداری کند به درد مبارزه با سرقت نمی‌خورد.

این مسئول با بیان اینکه مبارزه با سرقت باید همه‌گیر شود، گفت: 71 درصد از سرقت‌های مرکز استان، کشف شده و این عملکرد مناسبی است.

وی متذکر شد: در شهرستان میاندرود هم 55 درصد کاهش وقوع جرم و 111 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

جعفری‌نسب با بیان اینکه حضور ما در صحنه جرم باید با کیفیت باشد، ادامه داد: نیازمند توجه بیشتر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر را در چند شهرستان آغاز کردیم، افزود: سفره‌خانه‌های سنتی بدون مجوز باید تعطیل شوند و مراکز دارای مجوز در صورت تخلف جواز کار آنها باید باطل شود.

جعفری‌نسب با اشاره به کشف 38 کیلو مواد مخدر در شهرستان بابلسر، تصریح کرد: 22 کیلو مواد مخدر در بابل و 16 کیلو مواد مخدر در آمل هم کشف شد.

وی با بیان اینکه شلیک‌کنندگان با سلاح در کمتر از 24 ساعت و کسانی که مبادرت به چاقوکشی می‌کنند در کمتر از دو ساعت باید دستگیر شوند، افزود: نباید اتفاقی در استان بیفتد و ما از آن مطلع نباشیم./فارس

اشتراک این خبر در :