مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران از تشکیل شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون در مازندران خبر داد و گفت: این شورا پیگیر امور تشکیل بسیج طلاب در استان است و تلاش داریم این شورا در سطح حوزه‌های علمیه استان نیز تشکیل شود.

به گزارش کیاپرس، حجت‌الاسلام مختار نظری  در جلسه شورای عالی بسیج طلاب مازندران یکی از ماموریت‌های سپاه بعد از ارتش 20 میلیونی را بحث بسیج طلاب  دانست و افزود:  بسیج طلاب نیز در غالب ارتش 20 میلیونی در راستای تحقق کامل منویات رهبر انقلاب تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات مدارس حوزه در راستای تشکیل بسیج طلاب خاطرنشان کرد: همکاری مناسبی برای تشکیل بسیج طلاب در استان وجود دارد.

نظری تاکید کرد: مسئولان مدارس حوزه علمیه به طور کامل با تشکیل بسیج طلاب موافق هستند و همکاری‌های مناسبی پیش از مطرح شدن این موضوع نیز در برنامه کاری مسئولان حوزه استان وجود دارد.

وی بیان داشت: برخی مدارس نیز قبل از مطرح شدن تشکیل بسیج طلاب در این موضوع پیشگام بودند و برنامه‌های را در راستای تشکیل بسیج طلاب طرح‌ریزی کردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه طلاب مازندران در زمان جنگ نیز فعالیت بسیار مناسبی را در این حوزه داشتند، به برنامه‌های بصیرت‌افزایی در سطح مدارس حوزه علمیه مازندران نیز اشاره کرد و گفت: از غرب تا شرق مازندران در راستای برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی همکاری مناسبی داشتند.

اشتراک این خبر در :