نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گفت:  برای سرنوشت پروژه مسکن مهر شهرستان ساری احساس نگرانی می‌کنم و به آینده آن خوش‌بین نیستم.

به گزارش کیاپرس به نقل از  دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، سیدرمضان شجاعی  ضمن بیام مطلب بالا، افزود: هنوز زیرساخت‌های اولیه پروژه 2 هزار و 800 واحدی مهیا نشده است و دستگاه‌های مربوطه به تعهدات خود عمل نکردند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این پروژه تنها مجتمع مسکن مهر مرکز استان است ولی با گذشت هشت سال هنوز استقبال مناسبی از این پروژه نشده و واحدهای بسیاری هنوز بدون متقاضی مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه از ابتدا مخالف کلنگ‌زنی این پروژه بودم، گفت: در صورتی که بسترهای لازم برای حضور جمعیت کثیری که بعد از اتمام این پروژه در واحدهای آن سکونت می‌یابند، مهیا نشود معضلات متعددی برای اهالی روستای میارکلا و ساکنان این پروژه مسکونی به‌وجود می‌آید.

شجاعی ادامه داد:  پروژه مسکن مهرساری آبروی مرکز استان است و باید زیرساخت‌های لازم برای حضور همشهریان‌مان از قبیل آّب، برق، فاضلاب، گاز، راه، فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی مهیا شود تا پس از استقرار برای ساکنان و اهالی منطقه به چالش تبدیل نشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حل مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به این پروژه جلساتی را با مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌کنیم تا دغدغه‌های مردم برطرف شود.

اشتراک این خبر در :