مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت:  با حکم تعزیرات حکومتی ساری یک واحد صنفی متخلف کود شیمیایی در این شهرستان تعزیر شد.
به گزارش کیاپرس، مهدی عباسی با اعلام خبر بالا، افزود: در پی اعلام گزارش از اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ساری مبنی بر تقلب از سوی متصدی یک واحد کود شیمیایی در این شهرستان ، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد .
وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و دادرسی پرونده فوق به تعزیرات حکومتی ساری ارسال  شد، اظهار داشت: رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی ساری با احضار متهم پرونده و اخذ دفاعیات بلا وجه وی و بررسی گزارش بازرسین و سایر قرائن و امارات موجود و احراز تخلف منتسبه این مدیر متخلف را به جزای نقدی بمبلغ 180 میلیون ریال و ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم نمود .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین از تعزیر  شخصی به جرم قاچاق موتورسیکلت خبر داد  و افزود: در پی گزارش تکمیلی مامورین نیروی انتظامی در اجرای طرح مقابله با عوامل موتورسواران در سطح شهر مبنی بر قاچاق یک دستگاه موتور سیکلت پرونده ای در این خصوص مطرح شد .
وی ادامه داد: در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی پرونده فوق الاشاره به تعزیرات حکومتی ساری ارجاع شد .
عباسی تصریح کرد: رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ساری با احضار متهم اخذ دفاعیات وی و بررسی گزارش مضبوط در پرونده و سایر قرائن و شواهد و دفاعیات بلاوجه متهم موصوف و عدم ارایه اسناد مثبته گمرکی بزه انتسابی را محرز دانسته و باستند بند 18 قانون مبارزه باقاچاق کالا و ارز این فرد را به مبلغ 60 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه بنفع دولت محکوم نمود .

اشتراک این خبر در :